Vs: Aamuhämärässä Viimekevään kuva.Aamurusko oli ja aurinko ei ollut kunnolla noussut.Makasin märällä mättäällä naamioverkon alla. Teeret tulevat joka kevät soimaan samaan paikkaan.Nyt minulla on teltta pystytettynä ja odotellaan kuulaita pakkas aamuja.
Vs: Aamuhämärässä Toivottavasti en ollut liioitellun karkea I En tahdo loukata {8O Kuva on kaunis ja kiva, oikein kiva } - Eero
Vs: Aamuhämärässä On komea! Huomenna pitäis itekkin käydä naamioverkkoja virittelemässä valmiiks seuraavaa kuvausreissua varten.
Vs: Aamuhämärässä Todella upeata matskua kartsa. Oletko talvella vetänyt talvinaamioverkon kytispaikkasi suojaksi?
Vs: Aamuhämärässä Tota odotinkin, muodossa tai toisessa. En ole ornitologi - olen pelkkä paska. Pyydän anteeksi: Anteeksi Herra "mirrored". Anteeksi kaikilta. - Skeida edit: Kolmanneksi alimmaisessa on erityisen vinkeä fiilis ja meno päällä. Tulee mieleen EX piilis ja yks' Quiquuri, keskustelemassa asiallisesti valokuvausasioista. Kiva kuva ! - Est
Vs: Aamuhämärässä Yleensä tommosil aukeilla soilla käy välil melko stydi blosis, pitää olla zebat sen mukaset?
Vs: Aamuhämärässä On elävää kuvaa, hienoja! Parhaana tosiaan ehkä tuo 3. alin, jossa höyhenet pöllyää ja silti se on jotenkin koominen. Viimeinen on kuin Simpsoneista - kerrassaan mainio myös!
Vs: Aamuhämärässä heh, ei toi luonto-kuvaus oo ollenkaan mun juttu, ja siis tosiaan kun meikä noita lintuja normaalist kattoo vaan paistinpannulla tai pakastealtaassa, niin jumankaut tää on hauska kuva!!! siis just toi mis noi pulut on keskustelemassa asiallisesti valokuvausasioista... eli toi * 1,15.jpg !!