Todellakin. Hauska yksityiskohta että vaatetut + varjot muistuttavat etäisesti NextGenin trekkisarjan univormua. Vesku
Malli on todella onnistuneessa kuvakulmassa kasvojen muotojen takia. Hiuksien olemus sekä hoikat piirteet on ynseän vakavan ilmeen kanssa tuovat kuvaan omalaatuisen tunnelman, jota korostaa tuo taustan outo viivakoodi. Vaikka kuva on hiukan tyhjän ja räpsyn oloinen niin toteutus on mallikas jossa on omalaatuista sisältöä.
Ilmeisesti sukupolvien välinen kuilu estää minua tajuamasta tätä kuvaajan tarkoittamalla tavalla. Mulle tulee tosta kuvasta näkyvästä sanasta butan mieleen butaanikaasu. Nautintoainesceneä sen kummemmin tuntematta voisin kuvitella että sitä voitaisiin haistella, jonka jälkeen silmät kääntyvät kuten kuvassa eli sisäänpäinlämpiävästi ympäri. Varmaan aivan virheellinen ajatus minulla, mutta paukautin sen nyt kuitenkin rehdisti esille.
Butaanin sniffauksesta en tiedä, mutta eikö kuvan henkilöstä selvästi näe kuinka hauska tilaisuus on kyseessä ? Eli ykkösmeininki
Kyllä vain, sniffattiin butaania ihan pirusti ja heijastettiin tieto varmuudeksi seinään. Ykkösmeininkiäkin oli terv. kuvan ynseä poikanen
Terve vaan pupu ! Toivottavasti et pahastunut pikku vinoilustani. Luultavasti (toivottavasti) suurimmalla osalla porukasta oli hauskaa. Omaan nirsoon makuuni tämän tyyppiset tapahtumat eivät oikein ole.
En tietenkään pahastunut. Jos kaikki tykkäis, mä en tykkäis Mutta itse kuvasta pari sanaa, ettei mene ihan ot:ksi. Tila on oikeasti hyvin pimeä, ainoastaan pari punaista spottia hehkuu nurkassa (TJEU http://laite.org/images/butane). Jännästi käytetty hyväksi videotykin valoa, tosin juuri sen käyttö ei paljoa antanut varaa asetteluun tai erilaiseen rajaukseen. Mutta hienolta näyttää, jotenkin jättiläismäiseltä näyttää toi seinä, vaikka sekin on oikeasti hyvin pieni. Olisi kyllä kannattanut kuvata muuta possea, mä olin ehkä väsynein jätkä koko talossa tuona iltana!