Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

aamiainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana alienkiller, 14 Heinäkuu 2005.

    Tää on mun ensimmäinen haasteeni, joten en tiedä miten tämä onnistuu. Idea on ehkä vähän huono, mutta en keksinyt mitään järkevää... :) Aika normaali aamiainen kuitenkin mulle. Ei kovinkaan terveellistä.
     
  1. hehe, ei hassumpi toteutus lainkaan, ellen sanoisi onnistunut sellainen, ja pojot kotiin siitä että vähän erilaisuutta haettu. Tuo mv-osuus tuosta on ehkä hieman turhan tumma omaan makuun.
     
  2. Jeps. Olisin laittanut vaaleamman lautasen ja vaihtanut veitsen ja haarukan paikkaa keskenään. Mielestäni hyvä idea.

    Sepe
     
  3. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Täähän on hyvä, sanomaakin mukana. Menivätkö haarukka ja veitsi kuitenkin väärinpäin? :)
     
  4. Oho... tosiaan, haarukka ja veitsi on väärinpäin. :) Se on tää helle...
     
  5. tupla... sori
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Heh, hyvä idea. Yksinkertainen ja selkeä toteutus. Pidin. Minusta hyvin toimii tuo tummahkolautanen. Ja tosiaan veitsen ja haarukan sijainti on ok vaikka onkin vastoin normaalisääntöjä. Rikkoo sekin perinteitä kuten kuvan muut osa-alueetkin.
     
  7. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Vaan Burana puuttuu :)
     
  8. ERINOMAINEN !!
     
  9. Jeps. Harvinaisen hyvä toteutus, tässä on mielestäni oikeesti ideaa. Hyvä!
     
  10. Mä muuten syön noin päin, eli oon puol vasuri. :)

    Kuva hieno, lautasen olisin pitänyt valkoisena.
     
  11. Eipäs kun musta lautanen tukee tölkkiä....Eli se on just noin
     
  12. Kiitos kaikille palautteista. Lautanen on muuten tummansininen... ;) Ajattelin, että se tumma lautanen sopisi paremmin kokonaisuuteen. Lisää palautetta saa toki antaa. ;)