Ja sen sanon vielä että hymiöiden taakse piiloutuvat surkeat pellet on sitten viimeinen asia mitä tämä maailma kaipaa. Jos ei tekstistä käy selväksi milloin teksti on kirjoitettu tosissaan milloin vedättäen tai missä kohden puhuu huumorin kukka niin johan on kumma. Kertoo vain ihmisestä sen että ei ole itsetunto kohdalla ja työtä on paljon, mutta hyvin paljoin. Ikäään kuin hymiöiden takaa voi sanoa ihan mitä vaan olematta oikeasti yhtään mitään mieltä. Kameralaukku on suuressa syöksykirteessä ja loppua ei näy.
Vs: Hymiöt Joo, nyt kun et käyttänyt hymiötä, niin ei tiedä onko tämä huumoria vai typeryyttä. Alkoiko tuo samaan aikaan kun liityit saitille?
Vs: Hymiöt Juken jutuista ei taida humooria saada hymiölläkään.... Valitse tosta: http://addons.miranda-im.org/files/scre ... review.png"]http://addons.miranda-im.org/files/screenshot/84-1-1180815744-preview.png
Vs: Hymiöt +1, netissä kirjoitteleminen on sen verran yksinkertaistettua sanomaa, ettei kaikkia nyansseja voi kirjoittamalla saada esille, kirjoittaessa ei saa äänenpainetta ja sävyä kerrottua, saatikka se mitä kasvon ilmeet kertovat, en siis näe mitään syytä poistaa hymiöitä käytöstä. SakkeM:n linkki on kiva, sieltä saa vielä täsmällisemmin näytettyä millä tunteella asia on kirjoitettu. Näin siis koen hymiöt vaatimattomalla kyvylläni arvioida/tulkita muitten kirjoittamisien "sävyä".
Vs: Hymiöt Kyllä tekstiä voi kirjoittaa siten että siitä saa selvää mitä tarkoittaa ilman hymiöitäkin. Ei hymiön perään laittaminen tekstissä tee siitä auttamattomasti huumoria tai sarkasmia. Vinkumista näyttää tulevan niin vasemmalta kun oikealta että kuka meille sitten sanoo, kuka vinkuu? Ettei vaan olisi se joka sormellaan osottaa? Ja saa niitä hymiöitä käyttääkin kunhan ei käytä niitä silleen väärin että voi aina muuttaa näkemyksenä sitten hymiön kautta toisin päin. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitin. Ja kuten tuolla toisaalla oli Markun kanssa asiasta vääntöä oli syytä avata kuten hän itsekkin ilmaisi uusi keskustelu paikka hymiöistä avautumiselle ettei tartte siellä vinkua. Tässä ketjussa on hyvä kertoa oman näkemyksenä hymiöiden käytöstä. Onko niin että jos laitan hymiön tekstin perään se on kieliposkella kirjoitettua ja siitä ei kannata välittää vai ei. Ja kuikero. Kyllä kameralaukku tais juuri siinä kohtaa kun minä tulin mennä alas päin. Pitäiskö kuikero mun poistua että se nousis taas ylös päin? (yksikään hymiö tässä viestissä ei ole huumoria eikä sarkasmia)
Vs: Hymiöt Te miehet ootte niin omituisia. Mä olen tavannut osan teistä elävässä elämässä, ettekä te oo niin kuspäisii kuin annatte täällä välillä olettaa. Ettäs tiiätte! Oikeasti joka asiasta nariseminen ei voi olla aikuista, eiks täällä olis paljon kivempi jutella kuvaamisesta ilman, että toisten mielipiteitä sanotaan vääriksi tai vähintään huomautetaan tai oiotaan. Meillä on jokaisella joka tapauksessa omat ajatukset, niistä kannata riidellä. Kysynpä huvikseni: monenko naisen olette nähneet täällä riitelevän? huom! en käyttänyt hymiöitä.
Vs: Hymiöt Väärin, emmä riitele laisinkaan. Kunhan vaan totesin, etten ymmärrä teitä ja näithän, että kehuin teitä miehiä suorastaan mukaviksi.
Vs: Hymiöt Olet Heli aivan oikeassa, minun on pakko tunnustaa, etten ole osannut kirjoittaa niin, ettei minua aina välillä ymmärettäisi väärin. Olen siis epäonnistunut kirjoittamaan siten, että tunteeni ja ajatukseni ymmärrettäisiin oikein. En halua moittia "vastapuoliani", koska virhe on mitä ilmeisimmin minun, mutta silti tuntuu aina välillä, että joku haluaa ymmärtää kertomani jopa tahallaan väärin ja johdattaa kanssaymmärtäjät samaan porukkaan ymmärtämään minun sanoman väärin. Nyt en puhu edes Jukesta, jonka kanssa meidän ymmärtämättömyydet perustuu ihan muihin juttuihin, joita ei kannattane täällä puida. Olen jo sen ikäinen, ettei minulla ole mitään syytä ruveta "testaamaan" kinastelutaitojani nuorempien kollien kanssa, minulla ei ole mitään syytä kerätä pisteitä tai olla parempi kuin joku muu, olen se mikä olen. Olet myös oikeassa siinä suhteessa, että miehillä on suurempi pätemisen tarve kuin naisilla, perustunee ihan suoraan yrityselämän "sääntöihin" jotka edellyttävät että oma imago on oltava esillä ja kärjessä. Niin tai näin, olen pahoillani aiheuttamastani häslingistä, tiedän, että vastaan "haasteisiin" joskus melkoisen provosoivasti, mutta se tapahtuu yleensä vasta kun koen itseni tulleen hyökkäyksen kohteeksi, normaalitilanteissa koen olevani riitaa haastamaton tavan tallaaja.
Vs: Hymiöt Voi olla niinkin, mutta jos aina kirjoittaa positiivisessa mielessä, niin eikö sitä positiivista hymiötä saa perään laittaa. Oletko muuten huomannut, että olen yrittänyt vähentää niiden käyttöä?
Vs: Hymiöt Olen kyllä samaa mieltä. Välillä on aika koomista seurata tappeluketjuja, joissa aikuiset miehet riitelevät verissäpäin ja molemmat käyttävät hymöitä viestien lopussa. Ehkä ideana on lieventää kirjoitettua törkeyttä? Ei tajua... Markkua en nyt tässä tarkoita. Jos en aivan väärässä ole, niin tämä herra hihittelee näppiksen ääressä ja on hyvin harvoin tosissaan.