Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

A3+ - A2 kuvia tilaamaan?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Harald, 3 Marraskuu 2010.

    Nyt kun tuo onneton HP sitten sanoi minullakin sopimuksensa irti, pitää tehdä uusi tarkastelu miten näitä isoja printtejä jatkossa aikoo hommata.

    Olisi muutama kysymys teille joilla asiasta on tuoretta kokemusta:

    Mitä palvelua te käytätte A3+ ja suurempien kuvien osalta?
    miksi?
    mitä laatua?
    hinnat?
    toimitusaika?
    Missä muodossa ne sinne lähetätte? tiff? bittimäärä?
    Millainen loppukäsittely ennen lähettämistä on tarpeen? profiilin muutto varmaan tietysti, entä millainen lisäterävöitys printtiä varten, olettaen että muu terävöitys on tehty "oman maun" mukaiseksi?
    mitä muuta minun pitäisi ottaa huomioon?

    Eli pitäisi saada selville tilailenko jatkossa jostain, riittääkö laatu vs. hinta vs. työmäärä vs. toimitusaika, vai lähdenkö etsimään uutta esim. A2 printteriä, jolloin saan peteltua itse tekemään just sellaisia tulosteita peperia myöten kuin haluan.

    Aiempi kokeilu vuosia sitten päättyi oman printterin ostamiseen, en saanut prosessia kasaan siten että olisin ollut varma millainen kuva sieltä aikanaan postissa putkahtaa...
     
  1. saloma-3

    saloma-3 Well-Known Member

    1 846
    701
    113
    Vs: A3+ - A2 kuvia tilaamaan?

    Riippuu, missä päin palveluja tarvitset. Turussa Kuva Paijula toimittaa erinomaisen nopeasti (samana päivänä) ja minusta ainakain hyvälaatuista jälkeä.
     
  2. RB

    RB Well-Known Member

    9 324
    1 223
    113
    Vs: A3+ - A2 kuvia tilaamaan?

    Yli 30x40 kuvat on viimeaikoina tulleet Fotolinjalta.

    Aika oleellinen asia on saada ne valmiiksi pojustettuna/laminoituna.

    30x40 kuvat saan itse paistettua.
     
  3. Vs: A3+ - A2 kuvia tilaamaan?

    Tampereen seudulla. Mutta ajattelin lähinnä näitä jotain netin/postin kautta toimitettavia juttuja. Tämän ryssänkirkon kulmalla olevaan "ammatti"pajaan en eurojani kanna.