Keväällä joskus rallatettu Jassikan suljinta ja lähilinssejäkin on näköjaan kokeiltu. Filkan kehitin eilen. Olin erilainen nuori ja valitsin Rollein C-41 setin. Siinä on erona Tetenaliin se, että valkaisu ja kiinnite on erikseen. Toimiva kitti näyttäis olevan.
Vs: Paatei (Keittiölabra plays C-41) AA_D.jpg on ällistyttävä. Tiedän, että mvuori luultavasti tulee syyttämään minua ainakin epä-älyllisyydestä ja luultavasti liudasta muistakin synneistä. Uhmaan kanavan faktatietoisinta ja älykkäintä mahtikuvaajaa ilmoittamalla julkisesti, että Juhaan postaama - epäilen jopa että ei-digikameralla otettu - kuva on perhanan hyvä.
Vs: Paatei (Keittiölabra plays C-41) Tunnelmaa johon digi ei pysty..ei vaikka olis 21 miljoonaa pikkelsiä ja täydet kennot ja ällät,vaikka onhan niilläkin puolensa jossakin kuvauksessa ,hienoa settiä
Vs: Paatei (Keittiölabra plays C-41) Kiitos, mukavaa jos tykkäätte. Mukavampaa ainakin kuin se että ette tykkää Täytyy tunnustaa, että en ole aiemmin nähnyt näin rakeettomia ja saturoituneita Fuji Superia 400 negoja. Ei se hehkutus DIY C-41 mahlat valuttavasta muutoksesta parempaan ole puppua ollut. Tosin voi olla, että olen tehnyt jotain väärin, kun niistä on tuulut tollaisia, mutta katsellaan jahka saadaan lisää tavaraa liemiin.
Vs: Paatei (Keittiölabra plays C-41) Kommentit mablolle parhaasta sutkauksesta10+ ja kaimalle noin muutenvaan. Kyl mäkin tykkäsin että toi rolltsikan C-41 kitti pelittää aika hyvin, ja varsinkin tuo kirkkaus on se mitä ei saa kyllä ikälopuilla mömmöillä puodista. no ei tarttenunna itte alkaa kehumaan, kiva että tykkäätte , Juhaan inspiroimana teen kyllä kunnon (korjatut) c-41 ohjeet suomeksi, noi sakujen pölinät vaati vähän tervettä järkeä ja soveltamista.
Vs: Paatei (Keittiölabra plays C-41) Komppaan Jukkaa. Hyvältä näyttää sen verran että johan tässä itsekin moisen kitin hankintaa alkaa harkita.