http://jalokuva.fi/albumi/8x10kalusto/ siitä näkee rungon, lasin kuvia netistä. t jari k yv tai kimo43@gmail.com
Vs: 8X10 Kamera ja objektiivi. Tämä paketti eli kamera,sironar 300 mm 5,6 copal 3 sulkimella,kaksi kasettia ja manfrotton 028 jalusta varustettuna järeimmällä Manfrotton kuulalla yht 1100 e
Vs: 8X10 Kamera ja objektiivi+ jalusta/kuula Laitetaan kaupan päälle avaamaton laatikko tuoretta Fomapan 100 filmiä(arvo posteineen yli satkun.Elikkä tonnilla kuvausvalmis paketti.Itse alan yksinkertaistamaan kalustoa,jollekin hyvä kalusto ja varmasti edullisesti t kimo
Vs: 8X10 Kamera ja objektiivi+ jalusta/kuula Kunnioitusta herättävä koje .... hmm, kinosta 8 x 10" - kokoon, olis aikamoinen harppaus .... mua ihastuttaa tossa nimenomaan pinnakkaisvedoksien mahdollinen sävyskaala ... Paul Caponigro - "one of America’s most significant master photographers" - Photographer Paul Caponigro Biography aikoinaan muistaakseni teki liki tästä koosta lievää pienennöstä ... aika peli täytyy sanoa ... nyt on hinta kohdallaan !! // mad
Vs: 8X10 Kamera ja objektiivi+ jalusta/kuula Kiitos,tutkin hintoja tarkemmin ja huomasin että pellehän minä olen ja nosti lähemmäksi oikeata arvoa Samalla takaan että kuvaukseni jatkuu isojen poikin formaatissa.Itseasiassa pimiöön voisi vaikka mennäkin pitkästä aikaa vaikkapa tekee pinnakkainen. t kimo
Vs: 8X10 Kamera ja objektiivi+ jalusta/kuula syytä olla valotukset kohdallaan,on meinaa aika suolaisen hintaisia