Onko tietoa mikä mesta pystyy tulostamaan tuota kokoa mitä Ifi tekee 11,95€ hintaan? Eli vain stadin keskustassa sijaitsevat liikkeet huomioidaan. Nettikierros antoi seuraavat infot: Rajala no go! Fotoyks no go! Efoto no go! Kodak Kamppi no go! ja haluan siis nimenomaan keskustasta ja simppelisti, romppu sinne ja seuraavana päivänä hakemaan tuloste.
Koko on sen verran iso, että tuskin löytyy haluttuun hintaan mistään muualta. Dialabista saa taatusti halutun pritin, mutta hinta lienee eri luokkaa. Eli jos kympillä pitää saada, niin IFIltä vaan.
No liikkumavaraa on sen postimaksun verran, eli palttiarallaa 3€. Eli meneekö nuo sitten päälle 20 escudon jo muualla? feikkiedit: tuo on myös liian kaukana.
Sori, ei mulla valitettavasti ole mitään omia kokemuksia. Hämmennyin vaan tuosta halvasta hinnasta. Sen verran on hajua, että luultavasti itse tehtynäkin tulee paljon kalliimmaksi kuin 11 evee. Dialabin Lambdat on eri planeetalta. Suuret volyymit jyllää, toivottavasti laatu on kohdallaan.....
Valokuvatulosteet, kuvatelineet,pohjustuspalvelut, silikonipohjustus ja laminointi Tuossa yksi kohtuullisen laadukas, hinta on ihan muualla 75 x 100 cm on siinä 75 euroa.. Kuka muistaa millä otsikolla täällä oli kerran ainakin kahteen eri kuvavalmistamoon linkki, toinen oli juuri joku digilab?
Taitaa Ifi painaa volyymillä niin että heittää. Eli turhaa lienee etsiä edes sinnepäin olevaa hintaa.
Varmasti. Dialabin Lambdatulosteita yritin kovasti mieleeni saada kun ircissä asiasta oli puhe mutta kto se onneksi muisti. Jos jossain kohtaa joku muu maksaa eikä hinnalla ole mitään väliä niin tuolle Dialabille minä ainakin antaisin mahkut.
Edelleenkin varmistamatta on huhu, jonka mukaan fredan ja kapteeninkadun kulman tienoilla olevasta aps-kiskaksi naamioituneesta labbiksesta sais oikein hyvälaatuista vedosta. Koista en tosin tiedä mitään. Ja liekö se sitten enää Mikelle keskustaa...
Ei löytynyt ilmeisesti... Itseltä löytyi töistä yksi asiallinen... Stadissa kyllä, mutta laadusta saa maksaa... http://www.dialab.com/lambda.html