Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

.

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana bunny, 17 Joulukuu 2012.

  1. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Pokkari vai minijärjestelmä

    Osta tämmönen saat kuvat suoraan ladatua nettiin.
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pokkari vai minijärjestelmä

    Eipä sinulla sitten ollutkaan kiirettä:D
    Tarkoitin, että jos noinkin pienellä kennolla saa noin hyviä kuvia, niin m4/3 koon on pakko riittää ainakin minun tarkoituksiini.
    Jos minulla ei olisi hankittuna näin helkkaristi kamerasälää, niin saattaisin jopa harkita VAIN tuon Panasonicin hankintaa, mutta koska nämä kamat minulla jo on, ja niiden arvo kuvan tekemisen kannalta on suurempi kuin niistä saatava hinta, niin en niistä tällä näkymin aio luopuakaan.
     
  3. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Pokkari vai minijärjestelmä

    Nää pikku kamerathan on niin halpoja että kun yks kaks hyvää kuvaa saat myytyä on kamerasi tienattu ja voit vaikka tiputtaa korkeasaaren lautalla hups sen veteen että voi ostaa uuden. Jos ei uskalla uudistaa kalustoa on syytä ostaa filkka vehkeet.
     
  4. Vs: Pokkari vai minijärjestelmä

    Pahus, en tiennytkään että tämä oli sinun juonteesi!
    Tämmöisen bunny-nimenkin sitten värkkäsit! Kaikissa kännyissä ei ole noin pieni kenno kuin superzoomeissa on. Mutta senkin varmaan tiesit.
     
  5. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Pokkari vai minijärjestelmä

    Minulla oli se parempi versio Samsungin wifi-kameoista, EXF2 (tms.), mutta myin itseasiassa tänään pois :)