Eipähän ole tullut pyhien jälkeen postattua tänne kuvan kuvaa, ne vähän aikaansaannokset on melkeinpä menneet tuonne blogiin. Pannaan nyt kuitenkin yksi, kun kaikilla muillakin on lumisten puiden kuvia.
Vs: Once I dreamt a tree upside down Ja sitten kun tulee kesä, se näyttää tämän sivun kaltaiselta tuotokselta: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,33978.20.html
Vs: Once I dreamt a tree upside down Kiitoskiitos. En ihan oivaltanut viittausta tuohon kännykuvaketjuun, paitsi jos tarkoitit että jälki on ihan yhtä tuhnua - ei vaiskaan, kyllä N95 tekee skarpimpaa jälkeä, siinä on Zeissin linssi ja kaikki... No ei vaan, tossa kuvien lataamisessa tai jpegkonversiossa on nyt jotain hämminkiä, molemmat eilen lataamani kuvat näyttävät ainakin omalla ruudulla kovin pehmeitä kun ne tänne lykkäsin. Joskus muistan nähneeni laukussa threadin jossa oli noista lataamisista juttua, muistaisko joku?
Vs: Once I dreamt a tree upside down No, kun näin kuvasi, tuli mieleen ottamani kuva, mikä sitten tuolla kännykuvaketjussa tuli julkaistua. Ei siis mitenkään ollut tarkoitus viitata kuvasi laatuun. Eli tässä mainittu kuva:
Vs: Once I dreamt a tree upside down Sori, en jostain syystä nähnyt tuota kuvaa kännythreadissa ja siksi ajatus eksyi - tosin olin itse sitä mieltä että mun kuva näytti softilta ainakin tässä ruudulla. Pää on ihan sekaisin noista väriavaruuksista jne, siksi kokeilin tähän toisen version samasta kuvasta - ihan vaan että itse näkisin oliko jalostamisella vaikutusta. Elkää siis häiriintykö...