Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

7 minuuttia aikaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana alis, 16 Syyskuu 2005.

1. alis

alis

117
    0
    0
    "kyllä kaikki menee hyvin"
    Ja niin menikin
    (sori huono laatu... orig. negalla on kyl kunnossa...selsel)

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Tekninen laatu olisi muutoin ihan yhdentekevää, mutta parantaisi kyllä kuvan sisältöä, jos tietäisi mitä tyttösellä on kädessään. Muutama askel lähemmäksi olisi auttanut, vaan myöhäistä se on enää tässä vaiheessa. Kokeilet sitten seuraavan vaimon kanssa :)

3. keija

keija

306
    0
    0
    nätti tunnelma kuvassa, jotain se kaataa kai tölkistä lasiin?

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Ei taida Mikolla vaimoa olla vielä.. ?

Vaikuttaa nuo seinät kaatuvilta vasemmalle, kokeilitko suoristaa?

Sävyt herkät ja toiminnan tunnelma kuvassa kiinnostavan vastakohtaista.
    Pidän myös varjosta takaseinässä.
    Ei huono ollenkaan, olettaisin, että morsiainkin tykkäsi.

5. alis

alis

117
    0
    0
    Naisten suhteen olen ollut vielä, ehkä liiankin kriittinen (Edit.:tai naiset minun suhteen:D ), mutta kyllä tässä vielä aikaa on, toivottavasti. Juu itseasiassa suoristettuna tämä toimii paremmin...

6. Eikös siinä voiskaria ja lämmintä kossua olla napostelemassa?

Kallistus sopii ja lisää kuvan dynamiikkaa, neito ikäänkuin etujalallaan painaa kuvan kallelleen.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu, lisäksi mä ajattelin, että kallistus lisää kuvaan sen tunnelman 7 minuutista, siis alkaa olla vähän kiirus...

8. Kyl kyl.

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tää oon siisti. Te ette tajua mä totean myös kärkeen! Mieletön kuva siis uskomaton. Aivan kuin Tim Burtonin maailmasta repäisty kuva. Wow.

10. alis

alis

117
    0
    0
    Kiitoksia :)

11. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Olisit hypänny reippaan askeleen eteenpäin, niin olisi tuosta pöydältä saanut häiritseviä rojuja vähemmälle. Mutta mutta, mulla tuli niinkin ankea ajatus mieleen tästä kuvasta, että tuolla seinallä oleva naisen tumma varjo...tuli mieleen että häät tulossa, mutta jokin tumma varjo jää onnellista tapahtumaa vaanimaan. Toivottavasti ei.

12. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    burton? eijei. värimaailmasta tulee mieleen vanhat, jotkut 20-luvun mv-leffat.

hyvä kuva. perustella en osaa.

13. Vinksallaan oleva perspektiivi ja takana oleva varjo luovat kuvan salaperäisen tunnelman. Morsiamen keskittyneestä ilmeestä voi aivan selvästi päätellä, että myrkkymaljaa tuossa sekoitellaan. Arvaukseksi jää, kenelle ja miksi. Mutta kiire jo on.

14. vn

vn

1 464
    0
    0
    Hiukan erikoisempi hääkuva. Mutta tyyli vain ei iske minuun sen kummemmin. Mustavalkoisena ok ja toimiva, teko löytyy jne. Ei siis mitenkään huono mutta en varsinaisesti osaa sanoa että pitäisin tästä sen ihmeellisemmin. Voipi olla minusta kiinni. :D

Vesku

15. Jos sais esittää yhden arvauksen: Kuva herättää tulkintoja, joita kuvaaja ei ole tietoisesti siihen sisällyttänyt?

16. Kuvaan keskisommiteltu taulu jää hunnun taakse ;-) Ihan mukavan ristiriitainen sommitelma, kiirettä, painetta. Tupakki ja tulitikut käsissä saattaisivat toimia perinteisemmin.
    Takatilaa, kompakti leposohva takaoikeella. Ikkunasta vasten kasvoja paiskautuvaa valolinjaa. Peilin valojatke, kattopalkki ja huoneen yläkulmat tosiaanki luo uutta häätunnelmaa... Helpompi kuin hetkeä aiemmat kuvasi, juu, hyvä kuva.

17. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kuva on mieletön siis tässä on niin ristiriitoja ja asioita jotka hämmentää. Todella upea sivuprofiili. Myös kuvattava on kuvauksellinen ja täydellinen otos hänestä. Seinien epämääräiset kaarevuudet ja psykedeelinen visio korostaa kuvaa hienosti. Varjossakin voi nähdä asioita. Kerta kaikkiaan kuva joka on helppo mutta toisaalta moninainen. Voisi othersiden laittaa soimaan.

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai niin, hyvä tooni.

19. Ja taustan taulussa itse Jumala by Michelangelo?

20. Vaikee sanoa, luupilla katsoen härkätaistelua?