Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN 6x6 ja 35mm diakehyksiä

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana mavilja, 15 Toukokuu 2007.

    x
     
  1. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    myisitkö noita 6x6 kehyksiä erikseen?
     
  2. Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    Myyn erikseen.
     
  3. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    okei.. laskisitko paljonko niitä on, 100 tai 150, jos ne on kätevästi laskettavissa tosiaan valmiina paketeissa.

    voisin varmaankin ne ostaa. olisko arviota postikuluista?
     
  4. Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    Kahdessa tukevassa puulaatikossa  on  100kpl  +  80kpl
     
  5. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    sori oon sen verran alottelija vielä noissa diahommissa etten tiedä mitä "asetaatit" on... ja noi lasitko sitten voi laittaa kehyksiin tai jättää laittamatta?

    onko noi gepet ja dialuxit saman kokosia (paksuus)? mulla on gepejä ollu tähän asti vaan, 3mm paksuja...
     
  6. Vs: Krokus 4SL Color-suurennuskone + 6x6 diakehyksiä + hienoja 35mm kehyksiä

    Nuo Genei- ja Dialux-kehykset näyttävät olevan saman paksuisia (3mm). Asetaatit on niitä (muoveja) joiden väliin itse kuvat sijoitetaan kehyksessä, voi käyttää kuten laseja tai jättää käyttämättä.
     
  7. Vs: 6x6 diakehyksiä ALE

    Näitä joku tarvinnee?
     
  8. Vs: 6x6 diakehyksiä ALE

    Minkälaisia kuvia nuo kinodiat on? Miltä ajalta, suunnilleen?
     
  9. Vs: 6x6 diakehyksiä ALE

    Laatikossa lukee Mallorca 1958, toisen laatikon kuvat lienee samalta ajalta.  <COLOR color="yellow"]Hp. 10</COLOR>