Myin aikanaan tällaisen ja nyt ympyrä on sulkeutunut ja haluaisin vastaavan jälleen käyttööni. Tarjoa kohtuuhintaista, AE tai MM kumpi vain käy. Ehjä pitää olla ja siistit linssit. Myös muita Contax-laseja sopii tarjota! Yhteydenotot yksityisviesteitse, kiitos! DING DONG, OSTIN EBAYSTA.
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Hep! Vielä olisi tarpeen. Myös Planar f1.7 -mallia voi tarjota, jos hinta on kohdallaan.
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Mitä mitä! Eikö löydy nurkista? Uskomatonta, Suomihan on romukeisarien mekka...
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Siksipä Suomessa ei mitään siistiä, ehjää ja korkealaatuista tavaraa ole myyävänä, eteenkään käytettynä. T. K.
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Suomessa kun myy kameraa tms , niin ei riitä että on uudenveroinen ja harvinainen ja vaikeasti saatava jopa euroopassa,pitää olla lähes ilmainen kun myy kimo
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Eikun ilmaus menee että ulkoisella kunnolla ei ole väliä kunhan on muuten täydellinen ja koska täydellisen ulkoinen kunto on huono niin pitää olla halpa. Balderilla oli kiva nähdä mm. toverimme Kari T:n myyvän huippukuntoisia tavaroita. Mukava poikkeus härmässä. K.
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Kari ei tingikään laadusta! Mulle sen sijaan kelpaa myös ulkoisesti rujompi versio tästä Planarista, eipä se oo niin justiinsa. Näkisittepä missä kunnossa mun eniten käytetty kinorunko on (Vatasella on kyllä vielä kuluneempi), tosin se oli vissiin edellisellä omistajalla jossain Vietnamin sodassa tai vastaavassa lävessä. Muuten, muitakin Contaxin objektiiveja sopii tarjota. Mulla oli aikanaan koko setti ja lempo soikoon kun ei koskaan pitäisi myydä yhtään mitään, näin se vaan menee.
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 Mä oon vähän sorbuzin kanssa samoilla linjoilla, kamerat on tehty kuvausvälineiksi. Tärkeintä, että toimii. Pienet naarmutkaan ei mitään haittaa. On ärsyttävää, jos laitekanta on liian siistiä. Silloin sitä tulee varottua koko ajan. On mukava heittää mekaaninen kinorunko 50 optiikalla repun pohjalle, kokoaishinta tuollaisella paketilla tietyillä merkeillä noin 100 euron luokkaa, ei paljoa tarvitse varoa... T Jukka
Vs: O: Contax Planar 50/1.4 (ja muita Contax-laseja!) Lisäksi jos laitteisto on saanut kunnon kurmotusta, ei edes hetkellisessä mielenhäiriössä tule niitä myytyä, sillä niitä ei kolhujen vuoksi saa kaupaksi.