Ainosta pitkästä aikaa värikuva.Testasin 6x7 värinegaa,kuva tosin noin kinonkokoisesta negasta,cropattu kaveri pois.Vanhoja c 41 kemioita ja tässä tulos.Tyytyväinen olen.Pelottelut kemioiden vanhenemisista käsiin voi heittää romukoppaan. Fuji6x7 ja sb-800 t kimo
Vs: Potra iso 400 Elokuvia on monenlaisia, kauhuakin. Värivirhettä on, meniskö säätämällä paremmaksi.
Vs: Potra iso 400 On se... punertavaan päin. Paita tekee kohteesta ikäisensä, jota ei siis moneta kuvastasi näe.
Vs: Potra iso 400 Juu, sävyt tulivat ainakin mun pömpelistä tarkastellen luonnollisemmiksi, mutta samalla kuvaan tuli harmaa kalvo päälle. Auttaiskohan satukkanappi?
Vs: Potra iso 400 Satukkaa juuri yritin nysvätä,niin tai näin taitavissa käsissä varmasti sävy löytyy.Taidan tehdä mv käännöksen riepoteltavaksi.
Vs: Potra iso 400 Minusta tuo MV-versio on parempi, itseänikin häiritsi tuon alkuperäisen liika magenta. Jonkun verran tuota MV-kuvaa voisi vielä valoisuuden ym. suhteen hioa
Vs: Potra iso 400 Olen ja toimii rotskun kanssa ihan hyvin.Pitäisi päästä testaamaan maisemaa,mutta on niin perkeleen pimeetä aikaa. Kimo
Vs: Potra iso 400 Pieni vinkki: sakuissa tekevät sille isoja dioja projisoimalla suurennuskoneen alla kuvaa sille ja kehittävät paperikehitteessä jyrkkiä MV "kuultokuvia"