Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä ihan hyvä, mä kaipaisin pikkasen enemmän sävyä karmeihin, mutta mainio joka tapauksessa.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Tämähän on hieno kuva ja kauniskin jos voi niin sanoa.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Tälläisellähän ei ole mitään tekemistä High Keyn (yläsävykuva) kanssa. kapa
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Tällaisellahan ei varmaan olekaan, eikä edes sillä alkuperäisellä, koska sävyala ei riitä. Sorry, että olin nimennyt kuvan tyypin väärin.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Mä oon aina ollut mukavien naisten perässä, tässä "valitettavasti" silloinen kihlattuni joskus 70 luvun puolivälissä.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Ei mitään anteeksipyyntöjä. Nykyään vaan tahtoo nuo termistöt mennä päälaelleen. kapa
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Neito on toki soma, mutta tuo puun sävyttömyys syö kyllä kuvaa pahasti. En ymmärrä miksi aiheuttaisi kärkkäitä mielipiteitä mihinkään suuntaan.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä No tarkoitin juurikin noiden karmien puhkipalamista, enempää sävyjä ei skannauksesta kuitenkaan löydy Tosin ei niitä kauheasti enempää ole itse kuvassakaan.
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä Nämä sun 70-luvun kuvat on kauttaaltaan hienoja. T Jukka
Vs: Nyt kuva joka aiheuttanee kärkkäitä mielipiteitä No nyt meikäläinenkin joutuu nousemaan takaisin pallille