Laitetaan nyt tänne kun en muutakaan keksi... lyhyellä varoitusajalla. "Ylen teknisen poistokaluston kirpputori KULJETUSTALOSSA 3 krs autohallissa torstaina 12.12. klo 12.00 - 15.00. Tarjolla: valokalustoa, äänimixereitä, cd ja md-soittimia, kuljetuslaatikoita, laiteräkkejä, pc-näyttöjä, tietokoneita, ym.ym. Kahviosta virvokkeita. Tapahtuma myös yleisölle avoin. Tervetuloa !" Maksu käteisellä. Ajoohje: kun ajatte käännytte Radiokadulta Ylelle päin, niin heti eka vasen ja suoraan ylös mäkeä niin pitkälle kuin pääsette. Aikaisempina vuosina tuolla on ollut lähinnä raskaampaa valokalustoa ja äänipöytiä yms. Mutta myös pikkuroinaa (kaapeleita yms) löytyy yleensä. Rekvisiitan ja puvustamon poistoista en osaa sanoa mitään.
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Tai no raskaampaa... Jotain 2-4k kuumavaloja. Ja sen verran vanhempaa mallia että muotoilu on retroa mutta niin myös käytettävyys.
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Itseähän kiinnostais, mutta on liian kaukana tällä varoitusajalla Pistin kyllä viestiä eteenpäin, eli kiitos tiedosta!
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Voi... no en sano... olisin ollu just tohon aikaan stadissa, ja oon ettiny kuumavaloja... Pikkasen nyppii kun ei tienny aikasemmin
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Jos valoja etsit, niin tuolla oli tosiaan lähinnä giganttisen kokoisia Bolexeja ja jotain Lowell:in softlighteja. Yksi loppuunpoljettu punapää-setti oli, mutta se napattiin äkkiä.
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Ehkä olisin ollu tarpeeks nopee saamaan punapäät Mut olis toisaalta muutenki kiinnostanu mitä sieltä löytyy rekvisiitan ja puvuston suhteen. Mut no aina ei voi voittaa. Toisaalta mulla on iso halli mihin oon ajatellu laitella studiota. Sinne kyllä mahtuu vaikka mitä säilöön.
Vs: YLE:n kaluston, puvuston ja rekvisitan poistomyynti Se punapää-setti (3 kpl ladonovilla, ilman jalustoja ja virtapiuhat pitää uusia) meni käsittääkseni kympillä. Halpahan tuo oli.