piru hyvä kokonaisuus, en keksi moitteita. ei mikään maailmaa mullistava, mutta sellasta nyt on vaikea saada aikaseksi .
Hieno hetki ja valo pyydystetty, vaikkei malli katsokaan kohti (kuten ei sun kuvissa yleensäkään . Ihon sävyt hyvin kauniit, hiukset ja paita mun tft:ssä aika tukossa.. (Leukun ruudut näkyy mulla ok)
Ihon sävyt erittäin onnistuneet. Valkea paita näyttäisi menevän puhki ruudulla, mutta vain sinä näet vedoksen, eli jos siinä on sävyjä, niin sitten vain sähköisten vehkeiden dynamiikka ei riitä (mikä ei olisi yllätys), hiuksetkin on melko tummat, mutta ovat varmaan ihan mustat luonnossakin, tytön olemuksesta päätellen Itse kuvasta pidän, vaikka hetki ei olekaan se paras mahdollinen. vasen silmä on juuri sulkeutumassa tai aukenemassa, harmi, muuten kiinnostava kuva/malli sommittelu ja rajaus. Mukava silti.
Re: ---Outi--- (PMU:n kuvatulva jää toistaiseksi tauolle.. Minun näytöllä hiukset näyttävät tukkoisilta. Mitäs muiden näytöt sanoo? Tämä on kyllä kalibrointia vailla. Muuten ihan kivat sävyt.
Re: ---Outi--- (PMU:n kuvatulva jää toistaiseksi tauolle.. Onhan nuo tummat aika tukkoisen oloiset mutta minusta kokonaisvaikutus on silti hyvä, kontrastinen ja jyrkkäkin. Pääasia että korut näyttävät hyviltä. Silmien lupsaaminen vie minusta terän muuten erikoiselta ja kivalta kuvalta. Sommittelu, kontrasti, persoona ja nuottien näkyminen on toimivaa, silmät eivät. Vesku
Kivahan tää, sävytkin hyvät. Tuo filminnurkka-efekti on mielenkiintoinen keino tässä. Aluksi katsoin että onpas hiukset pahasti vasten tummaa seinää tms. kunnes keksin BTW: tauko-idea ei ole hullumpi. Pitäis itsekkin sulkea kone ja vetää nettipiuha irti kuukaudeksi... Tekisi hyvää kuville.
Jännästi on Outi hauleilla naamansa koristanu.. Eipä silti on mun tytölläkin 1....Malli vois kattoo kameraan ..
Niin, noista silmistä on sanottu jo monta kertaa - mut minusta ne suorastaan tuhoo muuten hyvän kuvan. Tuo on just kesken silmien räpäyttämisen otettu, etkä ottanu kuin yhen kuvan? Kiinni tai auki, mut ei puolivälissä - on mun vankkumaton mielipide.
Ehkä tuo puolitien olemus on kuvan olemus ja voima? Kieltämättä digillä tuossa tilanteessa olisi kuvasarja tullut otettua ja tämä olisi se pilalle mennyt kuva. Väite. En tiedä sitten miten tämä kuva funtsia pitäisi, omalla tavallahan tämä on mielenkiintoinen mutta itseni suhteen kyllä nuo lävistykset vie sen huomion. Teknisesti onnistunut kuitenkin, kuva jättää sopivasti hämärän fiiliksen kuten Pmu kuvat tuntuvat olevan. Paskoja kuvia? No oli tai ei ollut niin helvetin mukava jätkä ja kuvassa on ennen kaikkea nätti flikka.
Miksi ihmeessa mallin pitäisi katsoa kameraan? Nyt kun hän ei katso niin kuva tuntuu siltä miltä tällaisen valokuvan parhaimmillaan pitääkin, pysäytetyltä hetkeltä. Pysähtyyhän se kameraan katsominenkin, mutta silloin tuntuu että se on tietoinen, sovittu hetki milloin se hetki pysähtyy. Pmu:n kuvissa sovittuja hetkiä ei pahemmin taida olla, ne tulee jos tulee. Ja kun tulee niin vituiksihan se menee, tai sitten ei. Pmu:n kuvissa ihmisille ei ole laitettu käteen konekivääreitä, tai samuraimiekkoja tuomaan muka sisältöä hetkiin jotka muuten kolisevat tyhjyyttään. Tässäkään kuvassa ei välttämättä maailmoja pelasteta ja syöpää paranneta mutta kyllä tästä enemmän jää käteen kuin "nätti flikka". Katseen suunta ja sille annettu niukka, mutta juuri sopiva tila, tytön ilme ja sommittelu muutenkin tekevät tästä kovin mukavaa katsottavaa. Esteettisenä seikkana tuo vilmin reunan kuvaan tuominen ja sen aiheuttama tietoinen vinous muun muassa taustassa ovat rohkeita vetoja aikana jolloin kuvan vinous on usein sen ilmeistä paskuutta pahempi virhe. Tukka on tukkaa ja paskat sinne sävyjä tarvita, jos sen voi vetää mustaksikin. Tähän se sopii, sävyt muutenkin juuri kohdallaan. Plussaa tatskasta, jos se olisi ollut tripaali koko kuvalta menisi pohja ja minua vituttaisi.
Heh, kiitos kommenteista kaikille... Osa pisti oikein ääneen naurattamaan kun analyysissä on osuttu täysin naulan kantaan! Noista silmien tilasta; arvatkaapa miksi ylipäänsä otin kuvan jatkokäsittelyyn --- no ne silmät, heh... Mun aivoissa on ihan selvästikin jotkin piuhat poikkeavassa järjestyksessä, sillä niin usein nuo normaalisti "vioiksi" katsotut pikkujutut on mulle se "the juttu" koko kuvassa... Peace, love, understanding & omo-pyykkijauhe for everyone!
Hmm kummallinen kuva, ei minun makuuni. Jotenkin kaikki mitä arvostan kuvassa oli jus toisin päin. Rautaa on kasvoissa niin. Kuvaajalla on kyllä minun makuun kuvia, mutta ei tämä.
Himmeen hyvä - Minustakin nuo silmät on tämän kuvan sielu, katse on unenomainen. Mun näytöllä tää on puhki ja tukossa mutta en ole koskaan piitannut tuollaisista pikkuseikoista.