Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

omakuva (2kpl)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana matti, 17 Tammikuu 2006.

1. Oot joteski nuoremman olonen tossa kuvassa ku mitä avattaressa.. ;)

2. on muuten aika häiritsevästi vierekkäin mun päät nyt kun kattoo... mutta siis - heh! Nuorekas :D Olen niin vanha, että olen isän isän isän pojan pojan poika...

Laitetaan nyt samaan ketjuun toinenkin...

kompensoiko?

3. jälkimmäinen on helvetin hyvä.
    näytät muuten siinä vähän kelsolta ,)
    hyvä omakuva setti.

4. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ensimmäinen on aika tuumiskeleva mutta toinen sitten vastaavasti varsin hupaisa.

Hyvät omakuvat.

Vesku

5. Ylemmässä kuvassa hirveän "kova" valo, vaikka valaisin vasemmalla tuskin ainoa valolähde. Paidan hihojen napit auki, siitä iso miinus.

Alemmassa kuvassa hirveän "kova" valo, vaikka valaisimet vasemmalla tuskin ainoita valolähteitä. Muumipyyhe pehmentää vaikka paistaakin.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Varsinkin toi alempi kuva on hyvä, pilkettä silmäkulmassa.

Mitä tulee tuohon vanhemmuuteen, niin minä olen isoisän isoisän isoisän isoisäni pojan poika ;)

7. Papu

Papu

789
    0
    0
    Alempi on kyllä varsin hyvä omakuva, muumeineen. Avatar taas vaikuttaa olevan hmmm.. ei niin kuvaava :).

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tylsää, mutta kompaan Papua...

9. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Silloin kun minä soitin vielä kitaraa, en komppaillut vaan tietysti soitin sooloa!

Minustakin on tuo kakkonen hyvä omalla hauskalla tavallan, mutta pidän tuosta ylinäytellystä avataristakin :)

10. Kuvissa on eri kuvasuhde. Onko ylempää kavennettu? Ite olisin tykännyt et olis enemmän tilaa sivuilla, tuoli olis ollut hyvä olla pois myös ihan keskilinjalta. Mutta kaikki kolme, avatar mukaanlukien, ihan hyviä kuvia saman persoonan eri puolista.