on muuten aika häiritsevästi vierekkäin mun päät nyt kun kattoo... mutta siis - heh! Nuorekas Olen niin vanha, että olen isän isän isän pojan pojan poika... Laitetaan nyt samaan ketjuun toinenkin... kompensoiko?
Ensimmäinen on aika tuumiskeleva mutta toinen sitten vastaavasti varsin hupaisa. Hyvät omakuvat. Vesku
Ylemmässä kuvassa hirveän "kova" valo, vaikka valaisin vasemmalla tuskin ainoa valolähde. Paidan hihojen napit auki, siitä iso miinus. Alemmassa kuvassa hirveän "kova" valo, vaikka valaisimet vasemmalla tuskin ainoita valolähteitä. Muumipyyhe pehmentää vaikka paistaakin.
Varsinkin toi alempi kuva on hyvä, pilkettä silmäkulmassa. Mitä tulee tuohon vanhemmuuteen, niin minä olen isoisän isoisän isoisän isoisäni pojan poika
Alempi on kyllä varsin hyvä omakuva, muumeineen. Avatar taas vaikuttaa olevan hmmm.. ei niin kuvaava .
Silloin kun minä soitin vielä kitaraa, en komppaillut vaan tietysti soitin sooloa! Minustakin on tuo kakkonen hyvä omalla hauskalla tavallan, mutta pidän tuosta ylinäytellystä avataristakin
Kuvissa on eri kuvasuhde. Onko ylempää kavennettu? Ite olisin tykännyt et olis enemmän tilaa sivuilla, tuoli olis ollut hyvä olla pois myös ihan keskilinjalta. Mutta kaikki kolme, avatar mukaanlukien, ihan hyviä kuvia saman persoonan eri puolista.