Mä kokeilin, mutta en mä saanut siitä juuri minkään näköistä. Olen todella onneton kääntään näitä mustankalpeiksi. :-(
Minusta nämä ei ylikaupalliset värit toimivat todella hienosti. Eka vilkaisulla näytti mitään sanomattomalta kuvalta ja piti hiukan aikaa keskittyä. Tosiaan aivan kuin menneeltä vuosikymmeneltä oleva kuva. Aika omalaatuinen sisältö ja värit tehostavat sitä, klassikko ainesta. Tietysti voihan kokeilla noita käännöksiä, mutta tunnustaa että kuvan juju on nuo värit osaksi?
Ei, ei seitkytlukua, ehtaa itäblokkia, eikö? Tykkään, maino tunnelma, ei alistunut, hienoisen positiivinen, parhaansa yrittävä, tytöillä on todennäköisesti ollut materiaalisen yltäkylläisyyden puutteesta huolimatta hyvä lapsuus?
Aivan ihanan symppis ja nostalginen. Tuo perheen läheisyys, kohteliaisuus muita mahdollisia penkinkäyttäjiä kohtaan ja vaatimattomaan viihde-elämykseen eläytyminen on tosi jees.
Mulla alkoi soimaan päässä Tuomari Nurmion "Sunnuntaina", vaikka kellään ei propelihattua olekaan. Perhe on lähtenyt pikku kävelylle. Diggaan.