Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Mulla oli HP 1600 värilaaseri. Koskaan ei ole tulostaminen ollut niin kallista kuin sillä oli. Kasetteja piti olla jokavälissä uusimassa ja joka väri uudelleentäytettynäkin maksoi 60-70 e/kpl. Kun 3 väriä oli loppu ja 1 alle puolenvälin romu läks ja tuli Canonin Pixma 560 mustesuihku tilalle. Joka suhteessa parempi vehjes. Passikuvatkin tulee paremmpia kuin simahtaneella Canon Selphy suplimaatiotulostimella. Mustavalkolaaseri varmaan olis halvempi, kun sen kasettia täyttäis tai sitten kallis värilaaseri.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku ● Jos olet kiinnostunut, minulla on tarpeeton 9.11.2009 huollosta noudettu Samsung ML2010R/SEE -yksivärilasertulostin annettavaksi, joka on edelleen InfoCaren kuplamuovipaketissa. Tulostimen olen hankkinut 4.6.2008. Mustekasettia siinä ei ole, joten se on hankittava. Kasetin hinnasta en ole varma, mutta olettaisin että se maksaa n. 50–60 euroa(?).
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Toi mun Canon on ollut aika kiva. Tulostaa langattomasti, kaikilta koneilta ympäri huushollia saa tulostettua samalla rakkineella eikä siihen tarvitse laittaa kuin töpseli seinään. Tulostaa paperin molemmin puolin, kääntää sen itse vauhdissa. Sen skanneria en ole käyttänyt muutakuin kopioimiseen, siihen aivan käypänen peli kun kopiointitarve ei ole kovin suurta. Alalokeroon oon laittanut pienempää paperia ja takalokerossa on normaalia. Passikuvia tulostelen sillä lähes päivittäin, samoin luettelokuvia asiakkaille A4:lle. Mun mielestä tulostuskustannukset ei aivan hirveitä ole, tulostaa vielä aika kauan vaikka välillä herjaakin musteiden loppumisesta. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa, jokapäivä sillä on vuodenverran tulosteltu eikä mitään ihmeempää ole ollut.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Minulla on Canonin ruisku kuville ja musta Samsung halpalaser tekstille. Ei päähän pälkähtäisikään ruiskia tekstiä. Tuo laserin kasetti kestää kuitenkin monta vuotta, eikö tarvitse miettiä onko tulostuspää tukossa vai ei.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Arvokkaita? Ehkä mutta kun lasket sivumäärän jonka nuo tuottavat kuvaa ja tekstiä, sekä vertaat sitä mustesuihkun sivumäärään, mitä yksillä kaseteilla saa aikaan, niin ero on jo huomattava. Kun vielä huomioit sen seikan, että jos et jatkuvasti, siis lähes päivittäin tulosta, niin muste kuivuu ja suuttimet tukkeutuu, joten jos laskee hinnan sivua kohti, niin varmasti mustesuihku häviää siinä.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Karkeasti arvioiden laserin tulostuskustannukset ovat sivua kohden 10 % mustesuihkarin vastaavista. Mallit ja ostopaikat tietysti vaikuttavat paljon. Toimistokäyttöön ja tekstin tulostamiseen mustesuihkari ei ole vaihtoehto, yhtä vähän kuin laser sopii valokuvien tulostamiseen.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Ainakaan minä en saanut kovin paljon aikaiseksi HP 1600 värilaaserin mustekaseteilla, niitä piti olla koko ajan vaihtamassa ja ne tosiaan maksaa maltaita. Canon suihkarin värikasetit on kohtuuhintaisia saatuun tulostusmäärään verratattuna, siis kun vertaa tuohon maailmanlopunvärilaaseriin. Varmaankin joku kallis värilaaseri tai pelkkä mustavalkolaaseri täytettävällä kasetilla voi tulla edullisemmaksi.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Erikoisen laaaserin oletkin löytänyt, jos siihen myydään tyhjiä kasetteja.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Yksivärilaser-monitoimivärkki olisi hieman tyyriimpi. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24637
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Meidän kotitoimiston verkkossa on HP 2100 vuosimalli 99. Sain sen "vie pois se - kiitos" edestä. Vaihdoin kumipalat ja nyt pelaa jo neljannetta vuotta. Kerran vaihdoin kasettin. Toimii myös huonekaluna koska siihen päälle saa laitaa kaikenlaista tavaraa.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Aha, kynnyskysymys. En tiennyt, ei ollut alkup. kysymyksessä. ;-) Tuossa on, 180e http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24722
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku Nyt kun asia on ratkennut niin ihan vaan heittona alkuperäiseen otsikkoon, että on olemassa vielä kolmaskin vaihtoehto, leditulostin. Se toimii vähän samalla periaatteella kuin lasertulostin, mutta rakenteessa on periaatteessa vähemmän liikkuvia osia. Ilmeisesti tämä tarkoittaa jonkinlaista lediriviä vs. yksittäinen laser. Jotkut lähteet väittävät että olisi laseria edullisempi valmistaa. Yritin jokin aika sitten katsella löytyisikö jotain sopivaa leditulostinta, mutta valinnanvara oli kyllä olematon ja hinnat laserien tasolla tai korkeammat. Ilmeisesti ei ole oikein lyönyt itseään läpi. Eilen tuli sitten kannettua kotiin värilaser, jota en ole vielä päässyt testaamaan. Pitäisi varmaan paperiakin hankkia ekana.
Vs: Lasertulostin vai mustesuihku No juu, toki kaupat on jo päätetty, mutta heittelen vain huvikseni näitä. Itselläni on ihan normilaser, ja kyllä naisystävä sillä tulostelee wlanin kautta, se vain vaatii, että minun koneeni on päällä.