**Myyty** Mainio valovoimainen prime, Nikon AF Nikkor 50mm 1:1.8 D on myynnissä. Linssi joka omaa erinomaisen hinta/laatu-suhteen Terävää jälkeä vähässä valossa ja sopii myös FF-kennoisiin. Mukaan tulee ainakin tulpat ja joku uv-lasi. Laatikkokin saattaa olla tallessa. Linssi on ihan priimakunnossa. Myyn koska tuli hankittua samalla polttovälillä f/1.4 versio. hinta: 90€ Postikulut lisätään. Mahdollisuus myös noutoon. Postitoimituksena lasi lähtee matkaan kun rahat näkyy tilillä tai saan kopion maksutositteesta. Nyt lasi kulkee Iisalmen suunnalla ja perjantaina 25.3. kuopion ja jyväskylän kautta Jämsään joten tuolla akselilla voi järjestellä toimitustakin. Kyselyt: jsavijarvi(at)gmail.com tai 0458740945 tai 0405787228 Jari Savijärvi lisää kuvia
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm 1:1.8 D Kiitos näppärästä nostosta. Saattaapa linssinsuojuksen koloissa jotain epäpuhtautta löytyä, joka korostuu kovalla salamalla. Linssi itse on kyllä pölytön ja täysin priimakunnossa. Vaan senpä takia säilytyksessä pidetään soita linssisuoja ettei itse linssit pölyynny/likaannu/vaurioidu. Linssi itse on kyllä pölytön ja täysin priimakunnossa. /Jari