Vs: Heräisitte nykyaikaan Kaksi askelta, taas taakse päin. Liika yritys ei näytä hyvältä, sisltöä sen siaan kiitos.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Toimivat isokokoisina - siis todella isoina. Ilman suurentamista piti ensin miettiä... Kyllä ainakin minun silmissäni taidetta. Mutta mielipiteeni tällä foorumilla on rutattu ennenkin.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Kuka tahansa voi kutsua taiteeksi mitä tahansa. Jos ei kantaansa pysty perustelemaan mitenkään muuten kuin isoilla kirjaimilla on kyseessä korkeintaan huono provokaatioyritys.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Kyllä mä tykkään näistä ja luokittelisin nämä taiteen puolelle. Mutta mielellään haluan kuulla kuvaajan määritelmän tai selityksen. Katotaan muuttuuko näkemykseni sen myötä.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Hmmm... "art is what you can get away with", sanoi Andy Warhol ja todisti väitteensä oikeaksi. On ne taidetta, jos niin sanot.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Ei mitään taidetta näkyvissä. Murrosikäistä kökköhuumoria, jolle surkeimmassa jamassa kituvat ja aivonsa jo aika päiviä sitten juoneet aikuisetkin saaattavat perjantaikänneissään hiukan hihitellä. Pyh. -E
Vs: Heräisitte nykyaikaan Andy Warhol ei todistanut koko elämällään mitään muuta kuin että oli kälämi ja huijari. Taiteentappaja eli rikollinen. Vastenmielinen olento, jolla oli huomattavan matala älykkyys.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Minusta taiteilijan ei pidä eikä tarvitse selittää mitään. Kuvien lähettäjä kokee nämä taiteeksi ja ne siis ovat ihan tarpeeksi taidetta ja muiden ei kannata tuhlata palstamillejään tai kirjoitus virheitään sen pohtimiseen onko tämä tai tämä taidetta, vaan voivat hyvinkin keskittyä kuvaamaan omia kokemuksiaan kuvista. Itselle nämä ei heti herättäneet kummoisempia tunteita, mutta aina voi onneksi katsoa uudestaan... Edit: Paitsi eka kyllä herättää jotain ajatuksia ja mielikuvia joita en nyt puolikipeensä saa ulos.
Vs: Heräisitte nykyaikaan IS on sanasta ImageStabilization joka näiden kuvien väline, ei provokaatio vaan kevennys. (Lue: täs OIS vakaajataidetta? tai VR selittää kun on juna myöhässä!) Onko silloin vaara että minä vaikutan sinun kokemukseen? Enempää ei ehkä pitäisi selitellä jotta en häiritse näkemyksiä. Kukin tehköön tulkintansa kuvana ja sisältönä sekä niiden yhdistelmänä. Kuvat ovat omaan mieleen kovasti ja pyrin saamaan ohutta sisältöä tulkittavaksi. Mietin pitkään että viitsinkö laittaa ne mestauslavalle mutta tähän päädyin ja nyt voipi olla jotain mieltä, koetan kestää kaiken kuin mies ;-)
Vs: Heräisitte nykyaikaan No niin ! - Tsoukkia - kuten väitinkin !! Eipä ollut vaika havaita ("taidetta" hah HA) !!! Mitä taiteen selittämiseen tulee niin, joskus juuri selitys voi olla merkittävämpi osa taideteoksesta kuin näennäisesti sillä leikittelevä fyysisesti enemmän esillä oleva, vaikkapa kuva, joka on lähinnä esillä aiheuttakseen hämmentäviä mielenmyllerryksiä näsäviisaiden taidekriitikoitten päissä. Mitä tahansa saa toki tehdä ja väittää - kaikkia ei kuitenkaan ole niin helppo vedättää. Edit : Ei tommosta voi edes editoida. Surkeaa tekstiä. Yrittäkää olla välittämättä koko roskasta. Pahoittelen. Sairaus lannisti mielen ...
Vs: Heräisitte nykyaikaan Tottakai. Miten niin ? Aletaanko täällä vainoamaan mielipiteitten vuoksi ? Ja jos esittää mielepiteensä hieman kömpelösti - kuten minä nyt tein - lähes kolmen viikon kuumeilun ja vakavan sairauden uuvuttamana - aletaan ikäänkuin ivaten painamaan ihmisarvoakin lokaan? Fasistista kommarinatsismia ! Terveisin, Vainottu
Vs: Heräisitte nykyaikaan Eivätkö nuo kuvat ole sinulle tsoukkeja ? Mitä ne ovat - itsellesi ? Minä näen ne niin kuin näen - voitko tuomita minun näkemykseni ?
Vs: Heräisitte nykyaikaan No - ei tarvitse vastata - harrastan joskus itse samaa. Ymmärrän, ehkä paremmin kuin uskotkaan. Loppu.
Vs: Heräisitte nykyaikaan Älähän nyt ota henkilökohtaisesti, puhutaan vain kuvista. Ja jos ei nappaa niin jätä ketju väliin. En tuomitse, mielipiteesi on tullut selkeästi esille.