9x12 runko osiksi tai kameran pohjaksi, ehjä palkeet & mattalasi, tarkennus kiskot yms. 15€ 4x5" metallinen runko, pinhole tms. 20€ Mulla on myös paljon erikokosia (neliöitä ja sensellaisia) mattalaseja, kysy jos tarvit johonkin DIY puuhaan. 10€/kpl mail ( a ) aleksikoski . com / yv
Moi Aleksi, Löysin tämän myynti-ilmoituksen tältä palstalta. Minulla on tuleva tarve saada liitettyä merkkaamaton mattalasi Linhof Technikaan. Tässä viestissä kuva kyseisestä laitteesta. Minun ajatus, että kokeilen "digitaalista laakakameraa"; täysin läpinäkyvä mattalasi (Oxímoron?), ja sitten digitaalisella kameralla otan kuvia sieltä mattalasi kautta. Mitä useimmin mattalasissa on aina joitakin merkintöjä. Tällaisessa yllämainitulla valokuvista ne tietysti tulevat näkymään siellä digitaalisesta vedoksesta. Eli nyt on tarve saada 4x5 läpinäkyvin mattalasi, ja sille tarpeellinen teline. Onko sinulla jostakin varastoista tällainen saatavilla? (Lähetän tämän saman viestin myös Aleksille sähköpostitse; tässä toistan saman viestin täällä julkiselle palstalle). br, Pietu