Ostaisin Leicaan sopivan kameran päälle kiinnittyvän valotusmittarin. Pitää olla hyvin toimiva. (Leicameter vaatii kehumista, sillä en tunne niitä ja minulla on epäilyksiä sitä kohtaan: nykyparistot ym ikään liittyvää.) Ainakin M4 runkoon pitäisi laitteen istua. yv ja kimmo.manner@gmail.com
Vs: Leicameter tai Voigtländer VC-meter tai käsimittari Niin ja juu, kiinnostaa myös erillinen valotusmittari. Mutta nimenomaan heijastuvan valon mittari. Kiitos.
Vs: Voigtländer VC tai Leicameter tai käsimittari kaiva jostakin vanha Gossen , Sirenillä ainakin on sellainen. mulla kaksi, mutta eri kaberabägeissä että edes yksi tulis matkaan...
Vs: Voigtländer VC tai Leicameter tai käsimittari *** PERUTTU*** Mulla on Lunasix 3, mutta se taitaa vaatia kalibrointia. Näyttää epälineaarisesti myös kuulokojeparistolla. Tajusin tämän ilmoituksen laiton jälkeen että sain pienen seleenimittarin aikoinaan lahjaksi, ja ensivaikutelma tänään on että se toimii oikein. Minoltaan minulla on myös kuuden asteen tähdättävä lisäke. Mittarissa vaan ei ole sitä fiilistä mikä pikku Leicaan liittyy. Mutta tuo seleenimittari vaikuttaa lupaavalta toiminnaltaan! Kokokin on lyömätön. Kuva.
Vs: Voigtländer VC tai Leicameter tai käsimittari ***PERUTTU*** Minulla voisi olla nykypatterille konvertoitu leicameter myynnissä jos muutat mielesi. Ollut m4-P:ssä, joten toimii varmasti nelosessakin. Musta.
Vs: Voigtländer VC tai Leicameter tai käsimittari ***PERUTTU*** Kyllä sen verran paljon kiinnostaa, että pyysin varaamaan vuorokaudeksi, jotta ehdin ottaa pienen tiedonhakusession näistä.