Myyntiin lähtee upean näköinen ammattipalkki. Tässä kaikki siirrot ovat hammastettuja ja siten tarkkoja. L-mallinen standardi miellyttää ainakin minun silmääni (tämän takia vehkeen ostinkin). Runko on painava ja jämäkkä. Palkkia on 25cm + 16cm. Ostin tämän viime syksynä ebaysta rapakon takaa. Laitteen piti olla moitteettomassa kunnossa, mutta ihan niin hyvin ei käynyt. Myyjä olisi ottanut laitteen takaisin, mutta palautuskustannukset olisivat jääneet minulle, joten jätin sen odottamaan käyttöä. Käyttöä ei kuitenkaan ole ollut riittävässä määrin. Se on lisäksi liian korkea, eikä mahdu vitriiniin, joten kokeillaan myymistä. Toisen standardin sivusuunnan hammasrattaassa on reilun sentin kolo. Tähän säätöpyörä siis jää pyörimään tyhjää ja siirtymiseen pitää avittaa kädellä. parissa säädössä on jäykkyyttä joko itse säätimessä tai lukitsimessa. Periaatteessa melkolailla käyttökelpoinen, mutta jossain määrin ärsyttävä. Olisiko 150e sopiva hinta hieman rammasta ammattikamerasta? Mahdollisuus ostaa mukaan kuiluetsin ja pari objektiivilautaa. Hätätapauksessa myös 13,5cm lasi ja pari kasettiakin. Edit:Kuva lisätty, sijainti Jyväskylä Edit2: Näköjään palkitkin liikkuvat, jos vain hinta on sopiva jani jani.kurhinen@gmail.com
Vs: M: Cambo Master 4x5 Ja tuleva ostaja hommaa vaan rattaan siihen fototeknisiltä, niin käytössä on soiva peli... Tai lähettää sen sinne rasvaukseen niin lähtee jäykistelyt...