Vs: Akr nousu Ei ole, se on piiska jota on tajoitus käyttää sen häätämiseen Oletko varma ? Mites väri maailma ? jne ?
Vs: Akr nousu Spedekin sen ohjelmassaaa aikoja sitten totesi, naisen vasen on oikea. Värit on hyvinkin luonnollisen oloiset. Tämän värisävyn omaavia ilta/aamuruskoja on aina silloin tällöin. Mitään uutta siihen ei ole. Epäterävyys hiukan harmittaa. No onhan oksa terävä. Sekö olikin se fokusoinnin kohde?
Vs: Akr nousu Tiedänpä tiaisen synnyn, vesilinnuksi variksen... Hämmästyttävä päättely johtaa tyhjistä premisseistä odottamattomaan konkluusioon Pyöreät muotoni saivat vihdoin selityksen. Sääli antikristusta, hänelle on monihaaraista piiskaa luvassa....
Vs: Akr nousu Osuit oikeaan, (se on melkein terävä) mulla sama kuva jossa oksa on epäterävä ja taivas-osa "terävä", siinä se oksa muistuttaa suttua, jos sen taas rajaan pois niin mielesteäni katoaa ajatus. Mulla on tästä Eiriltä tullut paperipanos, mielestäni toimii vielä paremmin kuin (ainakin) mun näytöillä.
Vs: Akr nousu Ulkosalla silmät auki liikkunut näkee kyseessä olevan auringonlaskun. Mistä nimi? Pimeyden noususta? Se tulee vastakkaiselta puolelta.