Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

39mm suotimia osa 2

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana fotomik, 11 Maaliskuu 2008.

  1. fotomik

    fotomik Member

    786
    0
    16
    Kun tuo edellinen threadi oli vuosimallia 2005 niin otetaanpa uudelleen:

    Mistä 39mm-suotimia?
    Meni valokuvakaupan sedälläkin äkkiseltään sormi suuhun.

    Maitolaituri myy B+Wtä, mutta sieltäkin puuttuu koko 39mm kokonaan. Mitä hittoa täällä tapahtuu? Onko pakko niellä B&H Photo Videon 35.50$ postikulut?
     
  2. kto

    kto Well-Known Member

    2 564
    100
    63
    Vs: 39mm suotimia osa 2

    Heliopan ja www.teknofokus.fi

    Saattaa toki olla tilaustavaraa.
     
  3. Vs: 39mm suotimia osa 2

    Minulla on muutamia Leican ja B&W MRC-päällysteisiä. Viheettömiä. Mitähän malleja haet?
     
  4. fotomik

    fotomik Member

    786
    0
    16
    Vs: 39mm suotimia osa 2

    Kiitos ja kumarrus, Teknofokushan se oli mikä unohtui. Löytyipä sieltä samalla muutakin tarpeellista, siis tuplakiitos.

    Ja haussa olis ainoastaan 1 kpl UV. Mitähän pitäis maksaa?
     
  5. Kaarne

    Kaarne Active Member

    1 359
    0
    36
    Vs: 39mm suotimia osa 2

    Kyllähän Putuskin noita kait ainakin käytettynä hyllyssään pitää.

    Teknofokusta minäkin olen useat kerrat käyttänyt epänormaalien suodinten ja kierteenmuuntorenkaiden ym. hankinnassa. Hinnat on suunnilleen sitä luokkaa, mitä Heliopan nettisivuillaan ilmoittaa.

    Ei muuten kumma kyllä ole Heliopaninkaan luettelossa 29,5 millin suotimia, jotka kävis Retinaan... MR-kamerasta joskus löysin sopivia, mutta aika vähän ja lähinnä mustavalkohommiin. Mistähän niitä sais? Joku päällesujautettavakin malli vois tulla kyseeseen.
     
  6. kalmari

    kalmari Member

    385
    0
    16
    Vs: 39mm suotimia osa 2

    Ep-kamerassahan noita on juu. En juuri nyt muista oliko muitakin, mutta Leitzit taisivat kolmisen kymppiä maksaa. Ainakin uv ja joitakin värejäkin taisi olla.
     
  7. Vs: 39mm suotimia osa 2

    Mulla olisi tarjota yksi kaunis, kromatturenkainen Retinan alkuperäinen suodin. Virheetön. Hinta 25 € sis. postikulut.