Siis rahalla: Nikon F5 -Oljemarkin tuunaama, parannettu af lock. G sarjan manuaalifocus mattalasi, AF tietenkin toimii moitteettomasti, € 500,- Nikkor ED/IF 200:2 manuaalilasi johon kaksi 1,4X af telejatketta jotka muuttaa tämän ja muut nikkorit autofocuslaseiksi, erinomainen mm. D sarjan digien ja F 4 ja F5 analogirunkojen kanssa rajalan vaihtoarvo H2 digiin € 1000,- tässä nyt € 800,- Nikon F3 runko sis HP ja kuiluetsimet, MDD-4 mootori € 500,- Auto Nikkor lajitelma 35mm:2, 50mm 1,4 105mm 2,5 (parempaa, aikasempaa sarjaa) kukin a` 300,- Kuvassa mun eka Äffä ei siis kuulu myytäviin vakavamieliset tarjoukset ks alla ( hasselimainos JV 0400-408168)
Vs: Myydään Nikon analoginen setti Mikäs toi tuommoinen telejatke on mikä tekee MF-laseista AF-laseja? En ole koskaan aikaisemmin moisista kuullutkaan. Mitä muuten tarkoitat D-sarjan digeillä? Onko Nikonilla muitakin? Vai tarkoitatko ehkä noita täyskennoisia D3(x)/D700?
Vs: Myydään Nikon analoginen setti Se on muuten metka vehje. Oon päässyt kokeilemaan. Niitä en ole kyllä hirveesti nähnyt. Mainio laite, kertakaikkiaan. Netistä löytyy siitä kyllä tietoakin, jos haluaa tietää ... Itse ostaisin semmosen jos ei olisi liian vähän rahaa ja liian paljon muita menoja. Hemmetin hienot vehkeet tuossa nyt myytävänä. Toivon pikaisia kauppoja - mutta hämmästelen noin jalon kaluston poismyyntiä. Mitä ystävällisimmin - Eero
Vs: Myydään Nikon analoginen setti Juuh. Laitoin Yv:tä putkistosta. Mutta siis kyseessä ilmeisesti tc-16A telejatkes jos automaattitarkentaa.?
Vs: Myydään Nikon analoginen setti kuten totesin, en vastaa yskäreihin, ainoastaan omiin Email osoitteesen ja GSM/SMS tiedusteluihin ja varauksiin, printtaan ne pinoon varauksina. kun kaikelle on ottaja, otan itse yhteyttä. Täällä ei kannata höpistä.
Vs: Myydään Nikon analoginen setti Kyseessä on vissiin (toteamus lähinnä..) AI-S 200/2 N, jossa on kiinni kaksi HE-4 vastista teipattuna/muuten kiinnitettynä toisiinsa kiinni. Mukana tulee kaksi TC-16A -telejatketta (nikon ei ole tehnyt muita kuin 1.6x af-telejatkeita). Kuntokin vaikuttaa kuvan perusteella ihan asialliselta. Jos tarvitsee supernopeaa lasia (itsellä tekisi kovasti mieli, mutta 180/2.8 saa riittää), niin tuossa sitä olisi. Hinta on käsittämättömän edullinen - hyväkuntoisista HE-4 -vastiksistakin voi ebayssä saada useamman satasen kappale.
Vs: Myydään Nikon analoginen setti Juu on ne 1,6X tuli vähän mässättyä, on mulla tavallinen 2x mutta ei kuulu kauppaan ja 70-200 eikä sekään...
Vs: Myydään Nikon analoginen setti En myykkään tässä vaiheessa mitään (Katso hasseli setti) Odotan minkälainen M9 on joka ensi viikolla julkistetaan. Jos käy mun systeemeihin ( lähinnä Visoflex ja hasseli lasit myös) sitten valovoimalla ja muilla kinodigeillä ei mulle ole enään mitään käyttöä. Nyt just tällä hetkellä ei ole lisä rahotuksen tarvetta joten Sorry guys, nice stuff, but still mine...all mine !