Nikon Speedlight SB-600***MYYTY*** -Ostettu maitolaituri.tv 14.02.07 eli ei takuuta -Alkuperänen laatikko, englanniksi manuaali, salama ja jalusta tulevat mukaan. -Täysin toimiva satunnaisesta käytöstä -Pari hiusnaarmua muuten hyvässä kunnossa. Ja salamapäässä tarrateipit jotka saa irti halutessaan HP. 180e Tamron 28-75mm 2.8 (+pitkä lista kirjainyhdistelmiä) Nikoniin -Toimiva sharppi lasi -Takuu ei voimassa -Mukaan tulee tulpat ja vastavalosuoja -Linssit naarmuttomat, pieni roska sisällä joka näkyy tuossa kuvassakin ja on pysynyt paikoillaan niin kauan kun minulla ollut tuo lasi. Eli ei vaikuta kuviin. HP. 220e Nouto Joensuusta tai kustit ostajalle. Vaihto laajempaan lasiin olisi ehkä myös mahdollinen. Kiinnostaisi Tamron 17-35mm tai sitten ehkä Sigman 15-30mm Nikoniin. Yv:llä tavoittaa tai sitten isoscelez ätt gmail piste com >>>>Etulasi<<<<
Vs: Nikon SB-600, Tamron 28-75mm 2.8 Nyt menee halvalla hyvää klasitavaraa. Nostas äkkiä hintaa ainakin satasella, ennenkuin joku ehtii ilmoittautua ostajaksi. Mulla on samanlainen reissulasina. Kätsy, kun käytännössä tulla yhdellä selviää. Pirun terävää tekee ainakin toi mun.
Vs: Nikon SB-600, Tamron 28-75mm 2.8 Heh, no myymässä tässä ollaan eikä ihmettelemässä Skarppi lasi on kyllä ja en myis, muttakun repun paino nousee älyttömäksi ja tavaraa alkaa pyöriä nurkissa liikaa. Ja laajempi hakusessa edit. Salama siis myyty.
Vs: ***kaikki myyty**Nikon SB-600, Tamron 28-75mm 2.8 Kas hitto kun en huomannut. Olisin muuten ottant tuon Tamronin.