Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana Harald, 21 Joulukuu 2006.

Mitä kokemuksia väellä on eri kuvavalmistamoista 30 x 40 kuvien suhteen? mikä olisi paras paikka tilata niitä laadun ja hinnan suhteen? halpaa ja hyvää ei ole mutta missä olisi laadukkaimmat tulosteet ja missä hinta/laatusuhteelta järkevät?

Tilasin Ammattikuvasta muutaman n. 30x40 kuvan ja en oikien tiesdä mitä ajatella. Palvelu oli hyvää ja erinomaisen nopeata. Mutta kun niiden piti olla kiiltäviä, niin olivat minun asteikollani kyllä vain puolisellaisia ja hintakin oli minusta kohtuullisen kova 21€ kpl. Paperi muuten ihan kohtuullisen ok, paksuhko, mutta jotenkin lerppu... miten sen kuvaisi, ei siis jämäkkä.

Menihän ne kun ei ole aikaa tilailla uusia, mutta en ihan mitään sellaista innostusta saanut, että täältähän nämä jatkossa tilataan. Palvelun puolesta olisin sen kyllä heille suonut.

Mistä koettaisin seuraavaa erää?

1. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

kuvakuisma, pirkkala (samat myllyt kuin akssa mutta tekevät huolellisemmin, saattaa olla paksumi papru)
    tenhunen, pispala.. vai lielahti...
    jukka mäkinen .. hallituskatu sanotaan tampereen parhaaksi laadultaan, kallein enkä tiedä tuosta koosta...

2. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Mitä hintoja nuo Kuisma, Tenhunen ja Mäkinen pitävät ja onko kiiltävä kiiltävä vai puolimatta?
    Entä netti-firmat?
    Vai on Kuva-Kuisma vielä voimissaan. En ole käynyt siellä kuin joskus muinoin kun asuin Pirkkalassa.

3. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

On se. Ne osti samat tikifujit nurkkaansa kun ammattikuvassa joten eivät heti taida lopetellakaan.
    Kuisma on saman hintainen kuin Ammattikuva, mutta kuismassa saa yksilöllistä palvelua eikä laatu heittele niinkuin Ammattikuvassa. Kuismalle voi lähettää kuvansa sähköpostissa ja laittaa ohjeet mitä haluaa.
    Ammattikuvassa on palvelu tiettyjen myyjien suhteen hyvää mutta on siellä väkeviä häiriötekijöitäkin... minä en siellä enää käy.

4. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Mut ei saa mattaa (jota itse preferoin) ja aspa on perseestä ja ne rajailee niitä kuvia oman huvinsa mukaan (webasivun koot ja konkreettiset koot mitä ne tekee ei täsmää). En tosin tiiä kans tuosta että oliko 30x40 saatavilla. kerran kävin ja saa riittää.

5. Jimi

Jimi Member

85
    0
    6
    Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Tampereen Ammattikuvassa kehitin 16 kinorullaa syksyllä, oli ensimmäiset ja viimeiset. Kuvat olvat ilmeisesti älyttömän yliterävöitettyi, näin tiesi digikaveri kertoa. En suosittele myöskään...

6. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Joskus varauksetta suosittelin ammattikuvaa ja olin tyytyväinen itsekin kun olin löytänyt hyvän yhteistyökumppanin. Jossain kohtaa sitten jotakin meni helvetisti vinoon. Nykyään on samat koneet about samat ihmiset töissä, mutta paska meininki ja asiakkaille tulee kokoajan pettymyksiä ja pahamieli.
    paskageneraattorin venälisessäruletissa on patit selkeesti lisääntyneet. Vihreitä kuvia. freimi ohi. Välillä ihmeen ohuita ja kupruisia kuvia. Pyysin olemaan varovainen negojen kanssa koska teen suurennukset itse, vittu naarmuja täynnä niinkuin tahallaan olisi tehty. Sovittiin crossatusta filkasta erimaksuun että katsotaan naaman väri sinnepäin ja vaan lievästi väri siirtyy, enää ei oikein onnistu vaan 3nella kierroksellakin on naama täysin violetti. Asiakkaille ei kuvia kehtaa useinkaan antaa.
    Huonoa jälkeä mitä ei edes koiteta palvelullakaan korjata ja sitten siellä se yks liekkö omistaja vielä heiluu vittuilemassa ja riivaamassa asiakkaita, välillä ihan selvänkin oloisena. Noh enivei, sellaisen asian joskus hokasin että jos puljussa asiointi saa minut tilaan jossa minun tekee mieli kuristaa ihmisiä niin mun ei kannata sieltä käydä enää rahalla ostamassa vaikeuksia.
    Näillä eväin saa minun puolestani kuvanvalmistuspuljut kaatuakin.
    Aika harmi juttu.

7. Vs: 30 x 40 kuvat, missä teetätte?

Kiitoksia. Kokeilen tuota pirkkalan liikettä seuraavaksi.