Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN 2x Contax G1 + 3 linssiä + salama yms..

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana tommyboy31177, 11 Maaliskuu 2007.

    Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päättänyt luopua uskollisesta ja hyvin palvelleesta Contax -kalustostani.. (kokeilen välillä Leicaa..)

    Myyntiin tulee siis kaksi kappaletta G1 -runkoja jotka molemmat ovat täysin virheettömässä toimintakunnossa. Molemmissa on normaalia "pintakulumaa" mutta ei mitään toimintaan liittyvää (painaumia tms.). Toinen ostettu aikanaan Mr.kamerasta 45mm linssin kera ja toinen yksityiseltä. Ovat olleet minulla n. 5-6 vuotta ja niitä on kuljetettu/säilytetty ainoastaan Billinghamin laukussa. Runkotulpat pitäisi molemmat olla tallella..

    Planar T* 45mm F2.0 -linssi + Hoya UV + oma vastavalosuoja sekä linssinsuoja. Eniten käyttämäni linssi ja täytyy sanoa että ihan uskomattoman terävää jälkeä piirtää. Toiminnassa ei ongelmia, ulkoista kulumaa jonkin verran. Tämän kanssa on AINA käytetty UV:ta eikä linssejä ole koskaan liinalla tms. puhdistettu (naarmuttaa kalvoja) vaan ainoastaan puhallettu pulloilmalla pahimmat pölyt.

    Biogon T* 28mm f2.8 + UV + oma vastavalosuoja + tulpat molempiin päihin. Olen ostanut tämän linssin uutena Saksasta Ebayn kautta. UV ollut kiinni AINA eikä linssejä ole naarmutettu. Uutta vastaavassa kunnossa. Alkuperäistä pakkausta en ainakaan vielä löytänyt.

    Sonnar T* 90mm f2.8 + UV + oma vastavalosuoja + tulpat molempiin päihin. Olen ostanut myös tämän linssin uutena Saksasta Ebayn kautta. UV ollut aina kiinni eikä linssejä ole naarmutettu. Uutta vastaavassa kunnossa. Mukaan alkuperäiset pakkaukset sekä mukana tulleet manuaalit tms.  Tämä linssi ollut todella vähäisessä käytössä!

    Contax TLA 200 -salama + oma säilytyslaukku + ostokuitit ja manuaalit. Ostin uutena v.2003. Kuin uusi!

    Contax G1 -valmiuslaukkuja 2 kpl joista toinen "lyhyt malli" ja toinen "pitkä malli" johon mahtuu myös 90mm Sonnar.

    Hintoja en lähtenyt tähän vielä laittamaan sillä en oikeasti ole niitä ehtinyt miettiä. Kalusto on myytävänä joko kokonaisena (jolloin hinta tosi alhainen) tai yksitellen. Ota rohkeasti yhteyttä ja tarjoa, nämä lähtevät tosi edullisesti. Lisää kuvia saat pyytämällä ja KAIKKIIN KAMOIHIN ANNAN KIRJALLISEN 2 VIIKON PALAUTUSOIKEUDEN MIKÄLI JOSTAIN SYYSTÄ HALUAT PALAUTTAA!

    Yhteydenotot joko tommyboy31177(at)gmail.com tai 040-5688636