Myydään siis Super-Multi-Coated Takumar 2.8/105 mm (jossa myös Spotmatic F varten täyden aukon mittausnasta). Ulkopuolelta huomaa, että objektivia on käytetty. Linssit hyvässä kunnossa. Oma vvs on. Vaihdossa käy nostalgiasyistä siisti, ehdottomasti optiikaltaan kunnossa* oleva Super-Takumar 1.8/55 mm - pienin aukko: f/16 - ryhmiä/linssejä: 5 - 6 - lähin tarkennuset. 0.45 m - paino: 215 g - suodinkierre 49 mm *) kunnossa, koska kuvaan myös tälläkin kameralla
Vs: Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Mikä mahtaa olla hinta tuolle SMC Takumarille?
Vs: Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Tämä kyllä selkeästi puuttuu kokoelmasta, hintakaan ei ole mahdoton. Pitänee vielä miettiä, jos vaikka päätyisi jollekkin aktiivisempaan käyttöön. Jos ei tunnu menevän kaupaksi, niin ostan pois.
Vs: Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Vieläkö on kaupan? Kiinnostaisiko siisti Super-Takumar 2.8/105mm vaihdossa?
Vs: Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Nyt hukkasin ajatuksen ;-) Myyn siis 105-millistä (joten en tietenkään halua vaihdossa 2.8/105 lasia) ja etsin 1.8/55 Super-Takumaria, joka käy osana kauppahintaa. En halua SMC-Takumaria, vaan mielummin version, jossa ei välttämättä ole täyden aukon mittauksen vaatimaa paksumpaa nastaa.
Vs: Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Ajatus hukassa. Minulla siis on 105 -millinen Super-Takumar, mutta haluaisin mielummin SMC Takumarin. En kuitenkaan haluaisin luopua 105 -millisestä Superista ennen kuin olen varma, että löydän tilalle vastaavan SMC:n. Ajattelin, että sinulle voisi olla sama myytkö 105 -millistä SMC:tä vai Super-Takumaria. Varsinkin jos hintapuoli on kympin tai pari sinun suuntaan parempi. Monimutkaista. Ylimääräinen 55 -millinen SMC Takumar kyllä löytyisi, Super-Takumaria valitettavasti ei.
Vs: **MYYTY** Super-Multicoated Takumar 2.8/105 mm (vaihdossa 1.8/55 mm) Tällaista haen myös minä, löytyykö keneltäkään??? Niin ja kiire ja "seteleitä heti käteen periaatteella" tämä..