Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO http://kotisivu.dnainternet.net/artohel/durst/ Kuvat ja myynti-ilmoitus tehty! Nyt ne kyselijät jotka ovat koneesta soittaneet, käykääpä katsomassa, nopeat syövät hitaat! Myös kameraseurat tms.. =)
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO Tottakai kiinnostaa. Tuo hintapyyntö on vain niin tähtitieteellinen, ettei edes viitsi alkaa keskustelemaan asiasta. Itsekin olen tuollaista etsiskellyt, kun omasta Laboratoristani on kevennysjousi menossa poikki. Mutta kuten sanottu, tuo hintapyyntö vie kaiken kiinnostuksen asiasta... Ikävä kyllä.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO Se onkin vain hintapyynti - ei muuta kuin tarjouksia kehiin! =) Sitä minä tässä lähinnä odottelen.... Kaikesta on vara keskustella - kun ei mitään tarjouksia kukaan ollut laittanut, laitoin noin malliksi sille jotakin hintaa. Mieluusti jotakin rahaa siitä vastaan kuitenkin ottaisin.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO mäkin nostan tätä kun on hyvä setti myynnissä. mäkkärin kanssa huudetaan etulinjassa mustavalkokuvan puolesta. yks ostaja vuodessa liikkuu ja se voi kiinnostua jos tuosta hinnasta on ykkönen edestä pois ja jäljelle jäävänkin on valmis puolittamaan.. .. on oma kokemukseni.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO 1000 eur on tarjottu. Tämä on ihan hyvä. Tällä vois jo lähteä, saa toki enemmänkin tarjoilla.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO ota rahat ja juokse... olin itse vähän samoilla linjoilla pikkuteemun kanssa hintapolitiikasta. jos tuon saat, saat olla erittäin onnellinen.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO juu. Taisi vaan kaupat kariutua tämän huutelun johdosta täällä. Eli ruvettiinkin "mä mietin vielä" linjalle. Luonnollisesti olisi kiva saada siitä (koneesta) jotakin rahaa eikä ilmaiseksi antaa. Mites esim. kone 600 ja muut roinat 400. Ei kuullosta enää ollenkaan niin pahalta. Se on vaan siitä että miten asian ottaa. Tommoset polttimotkaan tuskin ilmaisia on, joita myynnissä paketillinen. Mutta jos se ei kelpaa kenellekkään niin ei sitten voi mitään. Mutta kyllähän se tonni kannattaa mielummin laittaa vaikka johonkin Nikonin uuteen digikameraan josta saakin sitten viiden vuoden päästä Rajalassa vaihdossa kakskymppiä.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO No tuskin sen takia. 600 koneesta ja 400 laseista minäkin koittaisin ottaa eli ihan kohdillaan on pyynti minusta. Durst 1200 on kuitenkin paras kone 4x5 vedostukseen ja multipäällä diffusoituun valoon kehitettyjä filkkoja ilman väripään rasituksia. laseja on niin paljon että yksitellen myymällä niistä saa väkisinkin 400 vaikka sitten näillä karhun markkinoilla.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO Enpä minäkään usko, että johtuu tänne kirjoittelusta. Oikeasti tonni tuollaisesta on halpa hinta, koska tuollaista noin kattavaa pakettia on kaupan ehkä kerran - kaksi vuodessa. Jos niinkään usein. Jos tuollaisen haluaa, niin silloin on syytä ostaa se pois kuleksimasta. Mutta tonni on paljon rahaa. Itsekin ehkä miettisin kaksikin kertaa mihin sen laittaisin. Jos vain olisi varaa, niin ostaisin pois heti.
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO Ja tämä vehje vielä siis kaupan. Tiukka hinta paketille siis tasan tonni ja hymyt kaupan päälle. Tässä siisti setti!
Vs: 4x5/9x12 suurennuskone PRO Eli tässä vielä ostajalle paketin sisältö. Noutoa odotan, sovittu kaverin kanssa ens ma.
Vs: *** MYYTY *** 4x5/9x12 suurennuskone PRO On hieno setti! Jos uusi omistaja ei jostain syystä tarvitse Ilfordin Safelightia, sen voi myydä minulle.