Vs: Tyttö ja tähdet Semmoset terveiset sinne Puolaan että tuon yhden tähden vajavaisuus pilaa koko homman.
Vs: Tyttö ja tähdet "Tähdissä vara parempi". Vanha sääntö on, että neitokuvissa pitää neidon valloittaa katsojan täysi huomio. Nyt tähdet eivät akksentoi häntä, vaan kilpailevat - vähän kuin hän olisi meluisan ilotulituksen alla. Tähän myötävaikuttavat mm. nämä asiat: * Neito ei katso kohti. Katsekontakti sitoisi katsojan. * Iho ei ole hehkuvan lämmin, vaan himmeä. Tarvitaan lisää verenkiertoa ja väriä. * Neidon monokromaattisuus, joka häviää tähtien monivärisyydelle * Taustan sävy, joka ei nosta neidon olemusta esille, vaan sulauttaa sitä taustaan
Vs: Tyttö ja tähdet Neidon huulet on siniset. Avaruus lienee kylmä paikka. Somittelultaan tämä oli kyllä aika kiva kuva. Sinun kannattaisi ottaa idea uusiksi vaikka loppuvuodesta kun kuvaat jouluneitoa
Vs: Tyttö ja tähdet Tuomioni : Aliarvostettu valokuva, jolle kuuluisi kyllä jakaa hieman suitsutusta. Yksi sakara nyt maailmaa kaada - älkääs viitsikö ... - Erska Edit: Typo
Vs: Tyttö ja tähdet Kyllä tässä kuvassa tähdet voittavat tytön mennen tullen. Tytön niskavillat tulevat hyvänä kakkosena loisteessa. Kasvot jäävät sinisine huulineen "taustalle".
Vs: Tyttö ja tähdet Kyllä mä tyttöä tässä kuvassa katson enkä noita tähtiä, en oikeastaan edes huomaa niitä ???
Vs: Tyttö ja tähdet Mä oon vaan niin ilkeä ihminen. Pahoittelen pahan mielen aiheutusta, mutta en pyydä anteeks. On täs hyviäkin asioita. Ahtitausta puuttuu. ps. makuasioita....