Dynax filmi(!)runko on nyt hankittu (edit: ja pari lasia). Jotta matriisimittaus ja autofocus ei jäisi runkotulppaa tehdyn neulansilmäobjektiivin varaan, ostetaan esim. seuraavia objektiiveja. Tyypistä riippuen, etenkin D-malleja. Lista esim: AF 24-105 / 3,5-4,5 (D) - OSTETTU - AF 4,5-5,6/100-300mm APO (D) - kiinostaa kyllä - AF 3,5/50mm macro - EI - AF 2.8/50mm macro (D) -EI - AF 2.8/100mm macro (D) - kiinnostaa kovasti - AF 1.4/50mm (uusin) - OSTETTU - tai AF 17-35.... - no more EI EI - AF 28-70/75/85.... - no more EI EI - tai sitten huokeella: AF STF 135mm - siis huokeella heti, tarjouksia kuunnellaan - AF 4/300mm APO G ja 1.4x/2x Converter Apo (D) - Tarjouksia ?.... - jne.... Tarjouksia: yv, kari.tormi(miau)luukku.com tai 040-5590551
minä kerran ihmettelinkin, että mistä ihmeestä sulle tota roinaa kertyy. En myy mitään, mutta onnittelen hienon rungon johdosta ja suosittelen myyjille luotettavaa ostajaa!
Sanos muuta, mutta en toki ollut ostamassa koko listaa Lista päivittyikin hieman. Rahat on muutenkin vähissä, kuten myyntipalstalta voi havainnoida. Joka tapauksessa, ykkösprioriteetilla 4/300 AF tai 2.8/200 AF+1.4 APO jatke. Minoltan tietenkin. 100mm makro kiinnostaa kyllä. Mitä tulee minuna ostajana, niin ehkä pikemminkin kehun Mattia tuossa suhteessa. Tosin ei mun myynneistä ole käsittääkseni kauhean huonoa fiilistä jäänyt kenellekään. Eli halpaa Minoltan 300 millistä APOa tarjoamaan!!
Mulla lienee mitä tuoreinta tietoa asiasta, eikä tosiaan ole valittamista. Palvelu pelasi paremmin kuin missään kamerakaupassa. Tai oikeastaan missään muussakaan kaupassa . Vilpittömät suositteluni.
Ei todellakaan ole jäänyt huono maku suuhun kto:n kanssa käydyistä kaupoista. Parasta ostosten tekemisessä on ehdottomasti seura, jonka kanssa viihtyy tuntikaupalla vaikka pubeja kierrellen Eli suosittelen ostamaan vaikka junalipun postimaksujen sijaan, jos ajattelitte kto:lta jotain ostaa. Kari: mä tuun kesällä stadiin ja otan omat lasit mukaan, niin saat testata niitä tms... pitää vaan sopia joku kiva viikonloppu kun sulla on aikaa. Niin ja tää tais olla täysin offtopic vastaus, mutta suotakoon se anteeksi?
Hmmm.... hämillään... Kiitos kiitoksista. Eiköhän se ole niin, että nää kaupat on aina kahden kiinnostuneen kohtaamista. Hyvä, että on toiminut. Kunhan ei päästä syyttämään, että kehuisin myytävää tavaraa turhan hienoksi tai hyväkuntoiseksi ilman perusteita. Joka tapauksessa, tiukka ostaja-kto on edelleen kiinnostunnut yllämainituista objektiiveista. Siis vaikka: 100-300 APO (D) 4/300 2.8/100mm makro - uusin versio jne....