Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

20.1.2006 (perjantai) kuvaustapaaminen etelä-Suomi

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Anonymous, 8 Tammikuu 2006.

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    Odotin Vimmaa rukkaset kourassa liikkeen ovella katsellen ihmisten kiireistä vilinää. Koskaan ei Vimma saapunut paikalle, joten laitoin kylmettyneet rukkaset kouraan, pyyhin jäätyneet kyyneleet kivettyneiltä poskiltani ja suuntasin kotiinpäin. Elämä on kurjaa!

Menen sitten yksin dokumentoimaan Helsinkiä, otan ihan homohyviä kuvia enkä varmaan näytä teille ainuttakaan.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Prkl... nyt vähän harmittaa, kun Mike ei kerennyt mukaan. Kun siltä tuntuu, laittakaa uusi miittithreadi pystyyn ja laitetaan puhelinnumerot jakoon.

3. The Official Holgarally Finland on jo aivan kohta.
    Ei kai siinä tarvi mitään sen kummempia ihmeitä....

4. Anonymous

Anonymous Guest

Onhan siihen melkein 4 kuukautta. Sitä ennen on tosin Klassiset kamerat.

5. No ei se oo enää kauan... mä kai tuun sinne myös, tosin en varmaankaan jää illaksi.

6. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Puhelinnumeroista puhuttiin... jaettiinko niitä ? Ei.

Helpottais tulevaisuudessa kummasti...

7. Mike

Mike

699
    0
    0
    En tiedä viittiikö omaa numeroaan laittaa, tulette kuitenkin kateelliseksi, sillä mulla on todennäköisesti retein numero Suomessa, ja tämä on tosi!

8. Lähes pakko myöntää... ainakin vitun helppo muistaa =)

9. Anonymous

Anonymous Guest

Niepillä on kans aika helppo: 0800-HOT-LOVER (7,95 + ppm)

10. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Multa löytyy 69 puhelinnrosta joten muulla ei ole väliä.

T, rattopoika

11. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Tare kun on tollanen yleismies eikä sillä ole kavereita eli mahtuu paljon uusia numeroita luuriin niin mä viskasin oman numeroni Tarelle. Jos ens kerralla aikataulu olisi suopeampi niin voisi lähteä teidän pro tyyppien matkaan mukaan.

12. Anonymous

Anonymous Guest

Sun pitää ottaa kontrolli omasta elämästä takasin omiin käsiin. Kyllä yks rattopoika aina mukaan mahtuu. Luulen, että meidän malliongelmatkin ratkeaa, kun vanhemmat kotirouvat tuntee vetoa suhun.

13. PERHANA !! Tilannehan on sit täysin sama ei mullakaan ole kavereita, vain tyyppejä joiden nimen tiedän ...

14. Anonymous

Anonymous Guest

ja nainen joka asuu meillä. Ja sitten jotain pikkuihmisiä, joista ei ota selkoa.