Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

20.1.2006 (perjantai) kuvaustapaaminen etelä-Suomi

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Anonymous, 8 Tammikuu 2006.

Sitten kun kuitenkin eksytte kaljalle, kaikesta hyssyttelystä huolimatta, voitte vertailla onko kaljalasi yhtä huurteessa kuin kamera ;)

1. Jos on noin tajuton pakkanen niin toppapukua päälle, kaikki akut hyvään latinkiin ja vara-akut taskuun. Ei siis laukkuun vaan jonnekin lämpimään, vaikka rotsin sisään. Sitte kun tehot hiipuu niin akkua vaihtoon.

Minä kyllä pyhästi lupasin itselleni etten armeijan jälkeen enään palele. "Säävarauksella".

2. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Onko pakko käyttää sellaista vimpainta mikä vaatii akut? ;)

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63
    Täytyy kattoa, mieli tekis, mutta kun lekuri totes, että mulla on joku ylähengitystieinfektio, vaikken edes polta ???

Täytyy varmaan hakea huomenna lisää sairikkaa, on sen verran veto veks. Jos tulen, en tule kuin vasta illalla.

4. Mun mielestä tuo polttaminen vähentää vaan ko. infektion mahdollisuutta.... mikä vitun basilisko siinä tervamäärässä hengissä säilyy =)

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63
    No nyt sitä tullaan asiasta kertomaan, ***kele ;D

6. Anonymous

Anonymous Guest

Kunhan saan kaikki akut ladattua (4 kpl), taidan alkaa valmistautua lähtemään. Katsotaan, kuinka kauan siellä jaksaa kärvistellä.

7. Anonymous

Anonymous Guest

Back. Oli siellä sellainen ilma, ettei kestänyt pidempään kuvailla. Kiitos seurasta kaikille, laittelen kuvia esille, jos kortilta jotain sopivaa löytyy.

Jatkossakin saa ilmoitella meikäläiselle, jos joku kaipaa kuvausseuraa.

8. Oliko säpinää =)

9. Mike

Mike

699
    0
    0
    Mä en ole vielä edes päässyt liikenteeseen ja jengi jo kotiutuu.

10. Anonymous

Anonymous Guest

-20 ja lunta tuli helvetisti. Siihen nähden porukkaa oli paljon liikkeellä ja varsinkin junassa oli tunnelmaa, kun vuoroja oli jäänyt väliin.

Harmi, ettei kestetty Miken töistä pääsyyn saakka.

Paikalla oli siis allekirjoittaneen lisäksi:

Nieppi-setä
    JPu
    kutunluu
    simos

11. Mike

Mike

699
    0
    0
    Lähtikö kaikki himaan jo? Olisitte tulleet lämmittelemään tänne meitsin liikkeelle. Meillä on kauppa tässä ihan stokan vieressä. Täällä on kasa kameralehtiä ja kahvetta.

12. Anonymous

Anonymous Guest

Ainakin noi kaikki, jotka luettelin tossa edellisessä viestissä lähtivät himaan. Pitää muuten ens kerralla ottaa sun numero ylös, niin voi soitella tilanteen kehittymistä ja sopia muutenkin juttuja. Otetaan uusiksi, kun kelit lämpenee.

13. Kutunluu

Kutunluu Member

252
    0
    16
    Ehdottomasti uudestaan. Minua saa myös pyytää kuvailemaan, jos kaipaa seuraa. Mukavaa oli pyöriä keskustassa, vaikka keli oli kehno. Pistän myös kuvia, jos kortille tallentui yhtään onnistunutta.

14. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Päks...

Juuh... kylmää oli ja tyhmän lumisateen säestyksellä.

Vimma tos soitteli ja oli menossa kaupunkiin... aiko pyörähtää Miken kautta, jospa ovat kohdanneet. Sen kuulemme jossainvaiheessa...

Mutta sateesta ja kylmästä huolimatta oli _taas_ mukava nähdä porukkaa... ja huomata miten erilailla ihmiset suhtautuu kuvaamiseen. Taren suoraan kohti ja 'saanko kuvata' on aika hyvältä vaikuttava ja toimiva tapa. Mitenköhän sitä joskus kehtais tehdä samoin (?). Varsin siinävaiheessa kun Tare otti suoran salaman käyttöön... heh.

Mut kiitti kaikille mukana olleille.. ja sorry niille jotka ei kerenny, oli aika vilpo pidempään sessioon.

Otetaan uusiksi lähiaikoina.

15. Tajuton lumisade. Tajuton ruuhka. Olin myöhässä. Mikelläkin jo liike pimeenä. :(
    Et silleen. Perjantait vaan ei toimi.

16. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Semmosta se on :(

17. Ottiks Mike stadii talteen...kuvia näytille

18. MJK

MJK

1 436
    0
    0

No huomenna saa sitten vetää soolona koko päivän.

19. Ei muuten ollenkaan huono ajatus. Itseasiassa ihan hyvä. :)