Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

20.1.2006 (perjantai) kuvaustapaaminen etelä-Suomi

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Anonymous, 8 Tammikuu 2006.

    Mietintään... päiväsaika kuulostaa hyvältä, mutta taidan antaa valotusmittarin päättää. Illalla menen todnäk kuuntelemaan Zookkia semifinaliin...
     
  1. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    muutes aisasta kolmnateen, joko on liput "tuleen"?

    Siis fuego :)

    aattelin mennä, mutta ei oo seuraa, että muuten yksin.
     
  2. mä voisin ehkä tulla en oo ihan varma mut katellaan...ystävä'nä vain.
     
  3. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    Täytyy selvitellä paljonko liput maksaa ja millaisia paikkoja siellä on, hogasin vasta äsken sen olevan Hartwall-areenalla, joka on ehkä tunnelmaa latistava juttu..

    Flamenco kaipaisi kuitenkin ehkä sellaisen intiimimmän esiintymissalin, siis pienemmän paikan, Savoy olisi kyllä riittänyt, mutta kai siellä on liian pieni lava isolle ryhmälle..
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meikäläinen tippu kärryiltä. Siis onko JPu ja GF menossa töölönrantaan vetämään flamencoa vai mikä on kupletin juoni?
     
  5. Paljons siihen shouwiin maksaa biljetit, melko paljon olisin valmis maksamaan siitä ilosta;)
     
  6. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    Kävi mielessä, mutta tuo ei kai koko iltaa olisi vienyt (en huomannut olisiko se sama ilta..)

    No en mene vaan tulen tapaamiselle, kun vaan paikka on selvillä, saattaa olla etten mene aiemmin valon aikana sittenkään, mutta kuullaan nyt kuka tahtoo mihinkäkin ja mihin aikaan?

    Eli mukana edelleen
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä voisin hyvin tulla paremman valon aikaan, kunhan keksitään sellainen paikka, missä on kuvattavaa.
     
  8. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Nii... olen sit mukana. Peruin toisen menon.

    Ja olikos se aika ~15.00 töölönlahden rannalla kurantti... ja siis siitä etiäpäin ?

     
  9. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    Laitoin yksäriä, mutta joku sopiva paikka olisi hyvä ennakkoon sopia sellaiseen aikaan kun muukin porukka ehkä tulisi mukaan..

    -klo 15:00 asemalla tällit aluksi kun I-juna saapuu asemalle

    Laittakaa ehdotuksia kohtaamiselle no 2, esim klo 18:00 jossain, mutta missä?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nieppi-setä soitteli ja on tulossa mukaan. Eli klo 15 asemalle on tulossa:

    tareone
    JPu
    simos
    Nieppi-setä

    Voitais tavata rautatieaseman Roberts-kahvilan luona ja lähteä siitä Töölönlahden rannalle kuvailemaan ja ottamaan aurinkoa.
     
  11. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Asia vilpitön.
     
  12. Näin aina. 15:00 ollaan vielä töissä ja lauantaikaan ei olisi käynyt. Tää nyt on ihan turhaa valitusta, mutta pitkämatkalaisia varten nää talviaikatapaamiset ei oikein käy, Etelä-Suomi tai ei. Ehkä kesällä sitten.
     
  13. Kutunluu

    Kutunluu Member

    252
    0
    16
    Tulen myös asemalle kolmeksi.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ok eli tule siihen aseman Robertsin luokse, treffataan siinä.

    Asemalle klo 15 tulossa:

    tareone
    JPu
    simos
    Nieppi-setä
    kutunluu
     
  15. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Saankohan mä teitä mitenkään kiinni kun varmaan duunista lähden 19:00? Ihan keskustassa on duuni, stokalle matkaa vajaa 100m.
     
  16. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    Varsin todennäköisesti porukat on keskustassa koko illan :)
    Mulla on duunipäivä seuraavana aamuna klo 5:45 olis leimattava kortti, eli en juopottele, kuvia meinaan ottaa. Tullaan vastaan niihin aikoihin kun duunisi loppuu vaikka..
     
  17. minäkään
    Mutta
    minäkin.
    Luultavasti olen melko kevyellä kalustolla liikkeellä joten katu-uskottava en ole
     
  18. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Perjantaiksi on luvattu hirvittävää yli 20 asteen pakkasta. Mites kamerat reagoi?
     
  19. Tulevat kylmiksi. Ja saattaa akuista loppua sähköt.
    Eli vara-akut mukaan ni ei pitäs olla ongelmia vielä noissa lukemissa