Sama laulu kuin tossa Leningrad -kuvassa poislukien lähilinssi. Newtonin renkaita ja roskia jäi, laiskuus iski, olen pahoillani. Kuinka loppuunkaluttu teema, onko kaikki jo nähty?
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Hienoja, mutta ykkösen nähtyään alemmasta voisi leikata alhaalta pois ainakin kolmanneksen. Ylemmässä hienosti linjat ihan zetana.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Ihan hienoja, mutta jotain uupuu. hmm...Joo, nyt tiedän! Näistä puttuu sama innostus, mikä oli noissa aikaisemmissa digkuvissa
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Hienoja on molemmat. Sulla on kauttaaltaan hyviä kuvia ja tasainen laatu kaikinpuolin T Jukkis
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky En kyllä leikkelisi alempaa, sillä juuri etualan pärskeet rakentaa kuvan syvyyden ja "tila"-vaikutelman. Helkutin hieno kuva!
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Kiitos ja kumarrus. Kommentit hieman yllättivät, mutta mukavampi näin päin. Ohessa vielä yksi ruutu teemasta.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Minä oon ilkee kikkare enkä oikein nyt syty. Mites jos oisit kyykistynyt? Ottanu kuvakulman lähes veden tasolta? Sais enempi sitä veden tyrskyämistä jotenki.. ehkä siis.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Ei näyttänyt minusta tähyslasilla kivalta, joten päädyin tähän kuvakulmaan. Tuo valuva vesi oli sellainen, minkä halusin ruutuun tyrskyjen lisäksi.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Ok, minusta tuo vaan vähän latistuu näin yläkulmasta kuvattuna. Tosin aihetta en ole kuvannut enkä tiiä miltä tuo tähyslasilla näyttäis. Pitäis ehkä joskus yrittää.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Mitä ylempää kuva tyrskystä on otettu, sen enemmän itse vesi on kuvassa. Veden pinta-ala kuvassa pienenee heti kun kuvaaja menee alemmaksi, eli se mitä ehdottelit Heli aiheuttaa juuri päinvastaisen seurauksen.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Menipä kuvaaja miten alas tai ylös, hän voi täysin vapaasti valita sen osuuden, jonka vesi täyttää kuvasta... Mutta alempaa kuvatessa aaltojen kokovaikutelma vahvistuu, mikä tietysti lisää juuri "tyrskyämisen" vaikutelmaa.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Kiehtovan niukka värimaailma. Veden liikkeessäkin sopivasti terävyyttä, ei ole lipsahtanut kliseiseksi velliksi. Kehtaa ja kestää katsella useamminkin, osaavan jälkeä tämä. papa
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Komppaan Papaa väreistä, hyvää syksyä vaan. Tyskykuvat ei ole ihan helppo kohde. Etukäteen katsotuilla paikoilla pääsee varmimmin tuloksiin, muuten touhu jää aika sattumanvaraiseksi Juhaalla on hyvä silmä kuvavalintojensa suhteen, taas voidaan taputtaa karvaisilla pikku kätösillä.
Vs: 2 kuvaa teemasta Tyrsky Eipä nyt kumiskaan, suosittelen ihan kokeilemaan käytännössä tuota tyrksyn kuvaamista vedenpinnan rajalta, niin sitten ihan itse oivaltaa miksi tuo asia ei ihan mene noin. Tarkoitus ei ole vängätä vaan omien havaintojen takia avata sanallista arkkua. Mutta en tästä asiasta enempää kirjoita.