Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY 2 kpl Yashica TLR 6x6 MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pikkuhukka, 22 Elokuu 2006.

    Näitäkin on liikaa,
    Siis myisin hyvään kotiin seuraavat linnunpöntöt:

    Yashicaflex Model C
    Yashica C

    Linssit puhtaat, sulkimet toimii. Itselaukaisimet ja kaikki.
    Nahkakotelot aika huonossa hapessa mutta tulevat mukaan.
    Molemmissa kuvausobjektiivina Yashikor 80/3.5.

    H: 50€ kpl + postikulut

    MYYTY
     
  1. Kerpele, onko sulla lisää noita?,D

    Anto olla viimenen kerta ku alan miettimään yön yli ostanko vaiko en.
     
  2. sama :( kiinnostusta olis ollu noihin ja hiukan uudempiinkin
     
  3. On mulla vielä todella siisti Yashica LM, jonka sain palkinnoksi "Wanhat kamerat" -kisasta jokunen vuosi
    sitten. Siinä on sellainen kaiverrettu laatta takaseinässä. Kaipa se pitää muistona säilyttää, vaikken sillä ole varmaan koskaan kuvannut.

    Löytyy myös Yashicamat 124G, mutta se ei ole kovin nätti ja onkin arkikäytössä. Se on saanut tällin ja mittari ei toimi. Aivan loistava objektiivi siinä kyllä on.
     
  4. Tombb

    Tombb

    131
    0
    0
  5. No jos noille jassikoille tarvetta on --eikä se kultalätkä siellä toisen kameran seinässä ärsytä-- niin otan kuvat kameroista kunhan kotiin pääsen ja laitan tänne listoille. Se LM-malli on tosiaan sikasiisti. Ihan uudenkarhean oloinen vaikka lienee vanha kuin taivas. Seleenikennomittarin toimivuudesta en mene takuuseen. Luulen, ettei se pelaa enää.

    Rullafilmiä tulee kuvattua nykyään ison koon rullaperällä sen vähän mitä kuvaan.
     
  6. Mulla on kans käytössä toi 124G, eikä juuri vanhemmat sen kummemmin kiinnosta. C-malli olis tolla hintaa kiinnostanu, mutta muuten ei hirveesti kuvaustarkotukseen ostaessa houkuttele, kun valotusajat on kuitenkin pielessä ja muita pikkuvikoja löytyy vilisemällä.
     
  7. Tombb

    Tombb

    131
    0
    0
    "Se on kuitenkin huono ja täynnä vikoja, maailmassa on virhe ja miksi mulla on aina niin kurjaa."

    Ei ole pakko ostaa.
     
  8. Niin, miksi ostaa kameraa, jolla ei voi kuvata, kun en keräilytarkotuksessa kuitenkaan osta. ?
    Toi 124G mitä käytän kuvaamiseen kulkee jo siinä rajoilla, että valotusajat esim. on riittävän tarkat. Pahimmillaan tekee jo yli aukon suuruisen virheen kuitenkin.
     
  9. Tombb

    Tombb

    131
    0
    0
    Kuka on sanonut, ettei sillä voi kuvata? Outo lähtöoletus.