Myytävä tuote: Cactus -salamajärjestelmä, 2x triggeria, 2x salamalaite Hinta: 200 EUR (250€ jos lisätään kolmas salama) Paikkakunta: Helsinki / Töölö Tuotteen kuvaus: Myyn minun Cactus -salamajärjestelmän, mikä sisältää kaksi trigger/vastaanotinta (V6 II) ja kaksi salamalaitetta (RF60). Godox PB960 virtalähde (oranssi). Virtalähteen laturi. Kaksi Godox CX virtajohtoa. Salama ja triggeri toimivat AA -paristoilla. Yhdistämällä salamat Godoxin virtalähteellä, paristojen voimat eivät lopu. Salamalaitteissa on pehmyt suoja. Triggerissä on yksi pahvilaatikko, toinen triggeri ilman ulkoista suojaa. Minulle jää vielä kolmas RF60 salamalaite, voin lisätä sen vielä kauppaan jos ostaja haluaa. Tässä kolmannessa salamalaitteessa, triggerillä ei voi säätää valovoimaa. Pitäisi päivittää sen laitteen firmware. Koska valmistajafirmasta loppui into firmwarejen suhteen, niin tarvitsee olla tietotekniikkahakkeri, jolla saisi tehtyä. Itse käytän tätä salamaa vielä siten, että omin kätösin säädän sen valovoimaa. Tuotteen kunto: Hyvä Toimitusehdot: Postitus tai nouto Yhteydenottotavat: yksityisviesti -> WhatsApp