Tässä on esillä syy miksi itsellä meni kalastamisesta into. Toiseksi: jalokala maistuu paremmalta seuraavana päivänä.
Usko nyt kuikelo että oikeeta sankaruutta ei esiinny kuin Countrybiiseissä...Mullakin meni into abortoida kanoja ja lopetin munien syönnin...
siis sä et myöskään syö kalaa, toivottavasti et myös lihaa etkä noita muniakaan. Kuva on ihan peruskuva kaloista ruokana, en minä saa tästä liioiteltua tappamista enkä sankaruutta esille, en myöskään huumoria. Kummallista. Tai ehkei sittenkään, mä syön lihaa, kalaa ja niitä muniakin aina silloin tällöin. Ehkä kuvan nimi on vähän... minusta ihan sopiva. Näkyy herättävän ainakin eräässä kovastikin ajatuksia.
Valokuvana tää on mulle ainoastaan dokumentaarinen. Voisin kuvitella tän Erälehteen tai johonkin ruokajuttuun kuvituskuvana. Tai niinkuin tässä - ilmoituksena foorumilaisille mitä saimme eilen ruuaksi. Murkinana en ylenkatsoisi itsekään, vaikkei se tossa herkulta välttämättä näytäkään...
Hyvin tulee limat ja kosteus esiin. Mielelläni söisin ainakin noi pilkuttomat tuosta. Kikeren milipiteeseen kuvan otsikoinnista yhdyn mutta epäterävän tarpeettoman puukon ottaisin ensin pois.
Aijai, tuo puukko on rumasti tuossa pilaamassa muuten hyvää dokumenttikuvaa kalasaaliista. Samalla epäterävä puukko tuo turhaa "machoilua" kuvaan.
Puukko tuo tuollaisenaan kalan suussa törröttäen kieltämättä liikaa machoilua, toisin aseteltuna sopisi paremmin eräkuvan henkeen. Muutenkin olisi voinut vielä miettiä hieman tuota asettelua, mutta menettelee..ihan jees.
Märän puulaiturin (?) pinta yhdistettynä isoimman fisun sävyihin (myös valoheijareineen) olisivat varmasti tarjonneet mahdollisuuden ihan vakavasti sommiteltuun valokuvaan.
Mä en edelleenkään näe tossa sankaruutta tai machoilua...jos tosiaan näin on niin kyl o erektio pienestä kiinni...
En minäkään. Puukko kuuluu aika olennaisena osana asiaan kun kaloja perataan... Jaa-a, ehkä se on kaupunkilaisille eri asia mutku on järven rannalla tuota katellu pienestä pitäen niin se ei tee mitään machoa asiaan.