Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Raakaa julmuutta ..mahat revitty auki!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana sepi, 11 Joulukuu 2005.

1. sepi

sepi

47
    0
    0
    Syötiin illalla nuo pois!

2. Tässä on esillä syy miksi itsellä meni kalastamisesta into.
    Toiseksi: jalokala maistuu paremmalta seuraavana päivänä.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    eli?

4. Sankaruus, tappamisen huumori ja liioittelu..ainakin. Kerron lisää pyynnöstä.

5. Usko nyt kuikelo että oikeeta sankaruutta ei esiinny kuin Countrybiiseissä...Mullakin meni into abortoida kanoja ja lopetin munien syönnin...

6. Munan syönti on ihan eri juttu, eikä se kuulu tähän. Mulla on kyllä aiheesta kuvia...

7. No laitappa kanan aborttikuvat kehiin....

8. Empä tiedä tota, kun tässä tapauksessa muna ei tule kanasta vaan menee.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    siis sä et myöskään syö kalaa, toivottavasti et myös lihaa etkä noita muniakaan.

Kuva on ihan peruskuva kaloista ruokana, en minä saa tästä liioiteltua tappamista enkä sankaruutta esille, en myöskään huumoria. Kummallista. Tai ehkei sittenkään, mä syön lihaa, kalaa ja niitä muniakin aina silloin tällöin. Ehkä kuvan nimi on vähän... minusta ihan sopiva. Näkyy herättävän ainakin eräässä kovastikin ajatuksia.

10. Ok.
    "Viestin aihe: Raakaa julmuutta ..mahat revitty auki!
    Syötiin illalla nuo pois!"

11. ar

ar

432
    0
    0
    Saa ilman kuvaa aika erilaisia ajatuksia...

12. Valokuvana tää on mulle ainoastaan dokumentaarinen. Voisin kuvitella tän Erälehteen tai johonkin ruokajuttuun kuvituskuvana. Tai niinkuin tässä - ilmoituksena foorumilaisille mitä saimme eilen ruuaksi. Murkinana en ylenkatsoisi itsekään, vaikkei se tossa herkulta välttämättä näytäkään...

13. Hyvin tulee limat ja kosteus esiin. Mielelläni söisin ainakin noi pilkuttomat tuosta. Kikeren milipiteeseen kuvan otsikoinnista yhdyn mutta epäterävän tarpeettoman puukon ottaisin ensin pois.

14. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Aijai, tuo puukko on rumasti tuossa pilaamassa muuten hyvää dokumenttikuvaa kalasaaliista.
    Samalla epäterävä puukko tuo turhaa "machoilua" kuvaan.

15. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Hyvin kirjoitettu!
    Voin allekirjoittaa tuon tässä heti..

16. Puukko tuo tuollaisenaan kalan suussa törröttäen kieltämättä liikaa machoilua, toisin aseteltuna sopisi paremmin eräkuvan henkeen. Muutenkin olisi voinut vielä miettiä hieman tuota asettelua, mutta menettelee..ihan jees.

17. Juki

Juki

313
    0
    0
    Märän puulaiturin (?) pinta yhdistettynä isoimman fisun sävyihin (myös valoheijareineen) olisivat varmasti tarjonneet mahdollisuuden ihan vakavasti sommiteltuun valokuvaan.

18. Mä en edelleenkään näe tossa sankaruutta tai machoilua...jos tosiaan näin on niin kyl o erektio pienestä kiinni...

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    En minäkään. Puukko kuuluu aika olennaisena osana asiaan kun kaloja perataan... Jaa-a, ehkä se on kaupunkilaisille eri asia mutku on järven rannalla tuota katellu pienestä pitäen niin se ei tee mitään machoa asiaan.

20. Samaa mieltä, mutta tässä se on ainut epätarkka asia koko kuvassa ja typerässä paikassa.