Vs: 1984 vs 2013 Faijalla oli tuollainen vastaava mutta Nokian valmistama siirrettävä puhelin. Oli vielä ihan sairaan kallis, maksoikohan jotain 18-20000 mk. Siihen sai vielä parisen metriä pitkän lisäantenninkin.
Vs: 1984 vs 2013 Nostalginen kuva. Samanlaista tuli joskus 80 luvulla raahattua. Hauskaa, jos jollakin on moinen tallessa. Kuvittelen, että näitä raahattavia malleja löytyy vain museoista.
Vs: 1984 vs 2013 Tämä on todella hyväkuntoinen, ei ole ollut omassa käytössä. Muistan joskus Ruotsinlaivalla katsottiin huuli pyöreenä tälläistä
Vs: 1984 vs 2013 Useista vanhoista "mopeista" on tehty radioamatöörilaitteita uusiokäyttöön. http://oh3tr.ele.tut.fi/suomi/moppeakatemia/
Vs: 1984 vs 2013 Heh... Mä olin joskus niin öky bisnesman että mulla oli noita kaksi kappaletta Toinen oli mun oma jonka ostin itelle bisneskäyttöön, käytettynä maksoi muistaakseni 4500mk. Myöhemmin sitten himmasin omaa bisnestä ja hyppäsin nykyisen työnantajani palvelukseen ja sain sieltä myös tuollaisen käyttöön. Vähän aikaa siis tehtiin bisnestä kahdella Mobiralla. Oli se hurjaa