Vs: Kolme Hyvä sommittelu, teknisesti pätevä, minun makuni mukaan reippaanlainen käsittely - ei tunnu ihan uskottavalta.
Vs: Kolme Upea kuva kaikinpuolin. Mielestäni käsittely on hyvinkin uskottava. Märät kalliot ja kivet näyttävät juuri tuolta pehmeässä ja punertavassa ilta-auringon valossa. Kuvaa katsellessani kuulen merenkäynnin rauhoittavaa lorinaa rantakiviä vasten ja tunnen meren suolaisen tuoksun. Timppis tietää mitä tekee, digiä parhaimmillaan.
Vs: Kolme Merellä paljon olleena voin sanoa myös luonnolliseksi. Kyse ei ole siitä, etteikö kuvaa olisi käsitelty, vaan siitä ettei sitä voi moittia liikaa käsitellyksi luonnollisuudenkaan vaatimuksesta - jos sellainen vaatimus yleensä tahdottaisiin. Toki se mikä on luontoa vastaavaa, on subjektiivinen asia erittäin suuresti. Kysehän on kunkin kokemuksesta ja aistimuksesta.
Vs: Kolme Hyvä kun hieman korjailit viestiäsi mirrored, nyt on mielipide hyväksyvämpi itse kunkin kokemuksille merestä ja meren rannalta. Olen viettänyt kesiäni merellä ja meren rannalla kymmeniä vuosia, nyt olen viimeiset 23v asunut n.150m meren rannasta. En kyllä tuollaista tunnelmaa ole koskaan kokenut, no nuo pilvet nyt on sellainen asia mitä ei välttämättä koskaan koe toista kertaa samanlaisena, mutta jotain mystisempää tässä kuvassa on kuin mitä luonnossa olen kokenut. Voidaanhan tehdä kompromissi ja todeta, että timmpis on nähnyt tuon tilanteen ja se on siis luonnollinen, mutta minä en ja siksi se ei ole minun silmissä niin luonnollisen oloinen. Niin ja edit vielä: Pidän siis kuvasta juuri tuollaisena, minusta se on jopa parempi kuin itse kokemani tilanteet.
Vs: Kolme Kaunis ja luonnollisen oloinen tunnelma kuvassa joka ollaan saatu aikaiseksi ihan pienillä elementeillä kuvassa, paikka jamaisema jonka ohi moni varmasti kävelee huomaamattaan. Onko syy siinä että vaatii valokuvan ja ajanpysähtyneisyyden huomatakseen hetken kauneuden, pieni ajatus vain.