Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU ***Ostettu: Kamera-lehti 5/1994

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana mek, 17 Elokuu 2007.

1. mek

mek Member

52
    0
    6
    Ostan Kamera-lehden 5/1994. Tarvittaessa myös koko vuosikerta, jos yksittäine lehti ei ole kaupan. Hätätilassa olen tyytyväinen myös, jos joku viitsii skannata tai kopioida minulla ko. lehdestä Nikon FM2 -kameran testin.

vast. yv.
    Löytyi divarista.

2. Manu

Manu

190
    0
    0
    Vs: O: Kamera-lehti 5/1994

Kameralehdistä on aika usein vastaavia kyselyitä. Oletko koittanut kirjastoa? Ainakin Oulun kaupunginkirjastolla on vuosikertoja lainattavissa pitkältä ajalta. En tosin tiedä onko tilanne vastaava muuallakin.

3. mek

mek Member

52
    0
    6

Espoon, eikä minkään HelMet-porukan kirjastosta löytynyt. Kävin juuri eilen kysymässä.

4. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

Tampereen yliopiston kirjastosta löytyy kaikki Kameralehdet muistaakseni vuodesta 1985 alkaen, varmasti niitä muuallakin on.

5. toninikkanen

toninikkanen Active Member

1 628
    0
    36

Helsinkin ja Turun yliopistojen kirjastoista pitäisi vapaakappaleoikeuden ansiosta löytyä tuokin lehti kahtena kappaleena, jos et muualta löydä niin kyseleppä näistä.

6. anti-moire

anti-moire Member

296
    5
    18

Minulla on tuo lehti. Ei tuo juttu varsinainen testi ole. Otsikolla: "Vieläkin on villihevosia" esitellään 8kpl vanhempia ei automaattisia tietokonekameroita, kuten jutun alussa sanotaan, lyhyellä tekstillä ja tärkeimmillä teknisillä tiedoilla.