Ostan Kamera-lehden 5/1994. Tarvittaessa myös koko vuosikerta, jos yksittäine lehti ei ole kaupan. Hätätilassa olen tyytyväinen myös, jos joku viitsii skannata tai kopioida minulla ko. lehdestä Nikon FM2 -kameran testin. vast. yv. Löytyi divarista.
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Kameralehdistä on aika usein vastaavia kyselyitä. Oletko koittanut kirjastoa? Ainakin Oulun kaupunginkirjastolla on vuosikertoja lainattavissa pitkältä ajalta. En tosin tiedä onko tilanne vastaava muuallakin.
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Espoon, eikä minkään HelMet-porukan kirjastosta löytynyt. Kävin juuri eilen kysymässä.
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Tampereen yliopiston kirjastosta löytyy kaikki Kameralehdet muistaakseni vuodesta 1985 alkaen, varmasti niitä muuallakin on.
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Helsinkin ja Turun yliopistojen kirjastoista pitäisi vapaakappaleoikeuden ansiosta löytyä tuokin lehti kahtena kappaleena, jos et muualta löydä niin kyseleppä näistä.
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Kannattaisi ehkä tiedustella Kameraseurasta: Kameraseura | Luovaa kuvausta jo vuodesta 1921
Vs: O: Kamera-lehti 5/1994 Minulla on tuo lehti. Ei tuo juttu varsinainen testi ole. Otsikolla: "Vieläkin on villihevosia" esitellään 8kpl vanhempia ei automaattisia tietokonekameroita, kuten jutun alussa sanotaan, lyhyellä tekstillä ja tärkeimmillä teknisillä tiedoilla.