Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

154

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 14 Huhtikuu 2011.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
  2. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: 154

Vaalimainos? Täälläkin?

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jokainen näkee kuvasta arvopohjansa mukaisesti, mitä näkee.

4. Vs: 154

Mä en ainakaan miellä tuota positiiviseksi mainokseksi... Hieno kuva.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Minäkin olin hiukan hämmästynyt kun näin tämän. Mainoksen kiinnitäjällä on ollut huumoria kovasti tai silmät ihan ummessa.

Jotkut mediakriitikot (ja varmaan moni muukin) sanoo että negatiivinen mainos menee syvemmälle tajuntaan. Toimii varmaan ostoskäyttäytymisessä, mutta toimiiko äänestyskäyttäytymisessa, sitä sopii miettiä.

6. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Sori. Olen huono näiden vitsien kanssa. Nyt vasta huomasin...

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kiitos kiitos. Tämä oli paras "viive" jonka olen kuvastani kuullut.

8. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Voi olla, että hän ei ollut Kaitsun ystävä. Voi kuvitella, miten varta vasten on sumun keskellä ajettu traktorilla pitkin lakeutta ja kiroillen niitattu mainos paikalleen -- "Näkevät, mitä täällä ajatellaan kokoomuslaisista -- vähän niinkuin vihjeeksi tässä äänestäjille, että voi tulla nenäkipua tai pahempaakin, jos tälle linjalle lähdetään!".

Negatiivinen mainos on hieman huono termi, koska sellaista ei ole olemassakaan. Kaupan tekemä moka palvelussaan on "huonoa mainosta", mutta amerikkalaisen presidenttiehdokkaan kilpailijastaan tekemä "tiedote" taas ei oikein lukeudu käsitteen piiriin.

Jos tässä on kyse avustajan sokeudesta, en kutsuisi tulosta mainokseksi "positiivisen mainoksen" vastakohtana, koska se sekoittaa vaalimainoksen käsitettä. Mainonnan käsitteen sijaan riittänee ajatus siitä, että kansanedustajan tuntee apulaisistaan, niinkuin johtajan alaisistaan.

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Huumori ei ole helppo laji, varsinkaan valokuvassa. Suomalaisessa valokuvassa sitä on yllättävän vähän. Ehkä poistaisin vielä sanan "yllättävän".

Tässä on hyvin oivallettua arkipäivän huumoria.

kapa