Mitä hottoo tapahtuu. Mun piti lainata vaan "asiasta yhdeksänteen" mutta viesti lähti ennen aikojaan. Mikä mikä paketti? En yhtään ymmärrä ostamisista kuin että jotkut vaan puhuvat. Minäkin. Hukuttaminen ei hoksota lainkaan. Pitäisikö miettiä lisää?
Ai joo, tähän viittasit! Toki taustalle aivoni lonkeloissa ilmiselvät kevyet tsoukit jätän. Niitä ei silloin muista minuuttia kauempaa. Humoristin ristit. Nääs.
eihän itäkeskuksen kauppakeskuksesta ole lyhimmillään matkaa kuin 100m puhokseen eiköhän puhoksen ostari (Puotinharju) ollut suomen suurin ostari 60 luvun puolen välin jälkeen, siinä missä itis on nyt siinä kasvoi niityllä heinää.
Aivan. Tuo googlemaps laski reitin toisen puolen ovelta. Niitty oli myös mulle tuttu 70-luvulta matkalla takapenkkiläisenä Mossella tai Ladalla Pohjois-Helsingistä Vuosaareen jossa yhdet sukulaiset asustivat. Ja samoin sitten kun Itis rakennettiin 80-luvulla jolloin mulla oli jo kortti ja oma Lada. Mutta tuo vanha Puotinharju vaan sattunut jäämään tuntemattomaksi Helsingin alueella jossa noita ostareita noin 50, hatusta. Itis (kauppakeskus) – Wikipedia
Suosittelen tutustumaan autoilun historiaan Suomessa. 60 luvulla ja 70 luvun alussa Mosse oli hyvin tavallinen valinta ilman mitään ideologiaa eli puhtaasti kaupallisista syistä. 70 luvun alkupuolelta eteenpäin sitten Lada. Katsopa tilastoja.
Onko tämä hyvää sisältöä sun Itis-aiheeseen? Voin toki kertoa vaikka mitä, mutta vähän outo viisastely sulta. Vaikka kuinka faija ei ajanut ollenkaan. Ja voin kertoa omista autoistani ja niitten omista korjaamisista. Broidi on mekaanikko ja ite tein kanssa monta juttua sen tallissa aikoinaan. Isojakin remppoja . Kyllä ne on jäänyt aika pitkälle jo... 20 vuotta sitten vielä oli virtaa semmoiseen.
Mulla mitään Mossea ikinä ollut. Enkä Ladaakaan ole korjannut. Heh. Voishan tollasen ilmiantaakin. Haa! Kun hankalaks pitää noin käydä. Hee!
Voi vittu. Oikeesti poistit kuvat. Kiukku tuli, vääränlaisia kommentteja jälleen? Täähän oli melkein parasta. Ei enää, ei näin.