Tässä kanssa kuva rap-jannuista, joista en vaan saanut karskiutta esiin, mitä rap musa olis vaatinut. Ei se ole ikinä helppoa.
Irrotin tän erikseen tosta pavun ketjusta, ei oo ollut tapana postailla omia kuvia muiden ketjuihin t: ylläpito
Niin ja jos kuvasta pitää jotain sanoa, niin aika löysän näköistä toi meno. Eikös gangstapojista irronnut kunnon asenneposeerauksia vai onko musa niin laidback meininkiä kuin kuva antaa olettaa?
Livenä pojuista löyty attitudea, mutta ei ollut kamera messissä. Studiossa olivat kuin pikkupojat jotka olis opettajan kuritettavana. Mutta ovat nuoria ja oppivat vielä varmasti. Ehkä olis pitänyt suoraan viduilla niille, että olisivat oikeesti suuttuneet.
Nolon näköisiä poikia, jotka eivät ole tottuneet poseeraamaan. Sorry kohteen arvostelu, mutta varmaan vie intoa kuvaajastakin kun mallit odottavat vaan kotiin pääsyä. Valaistus ja tausta ok. Tulipa mieleen että kuvatessa bändiä näin, saisi taustalla soida aiheeseen liittyvää musiikkia joka toisi sen lopullisen fiiliksen sekä kuvaajaan että malleihin.
Aika hyvä idis, mutta mulle tuli kuvan nähtyäni heti mieleen "kopio". Pojilla ei minusta oikein tunnut olevan mitään omaa ideaa, ei asennoissa, ilmeissä tai vaatteissakaan. Ja asenne on kyllä ihan jotain muuta kun mitä yritetään esittää. Lisää harjotusta vaan. Mutta en minä räppiä kuuntelekkaan enkä näin tiedä vaikka tollanen kopio meininkin olisikin tarkotitus? Kuvallisesti ajatellen bänsikuvia niin valo on liian jyrkkä ja leikkaa liian nopeasti taustaan tappaen ainakin pipopään Posetus itsessään on aika hyvä. Jätkät näyttää tasavertasilta(joka lienee tässä tarkotustkin), eikä "johtajaa" oikein erota. Siitä ainakin yksi piste.
no joo ,karskeutta on tosiaan vaikeata saada,omaperäisyyttäkin on vaikea saada, kun yo man kulttuuri vissiin alkoi jo 80 luvun alussa melle melin old,s schoolilla.mutta valokuvauksellisesti yritystä on.
Mieli olis ollut vieläkin jyrkentää kuvaa ja vääntää mustavalkoiseksi, mutta kun otin värinä niin en periaatteessa muuta. Juuh, olen aika jyrkkä sääntöjen suhteen, mutta vaan omissa kuvissani.