Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OSTETAAN ---------------------------

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana pmu, 29 Joulukuu 2016.

  1. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    43
    48
    -----------------------------------
     
  2. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    43
    48
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Nosto.

    Tarkat tiedot myytävästä tuotteesta mukaan, kiitos. Kuvia, mahd. nettilinkkejä tms. että selviää heti mistä on kyse. Zeissit ja vanhat Nikkorit kiinnostaa erityisesti.
     
  3. miikailmari

    miikailmari Member

    33
    0
    6
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Minulta löytyisi Nikkor-N auto f1.4 35mm. Hienossa kunnossa!
     
  4. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    <EMOJI seq="1f643"]:upside_down_face:</EMOJI>

    On se kyllä hieno. Ilmeisesti ensimmäinen historiallinen versio 35/1,4:stä. https://www.google.fi/search?q=Nikkor-N+auto+f1.4+35mm&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjF-Ozql-rRAhWrApoKHbU0ADkQsAQIGw&biw=2560&bih=1329

    Ei muuta kuin myynti-ilmoitus laatimaan hyvine kuvineen.
     
  5. miikailmari

    miikailmari Member

    33
    0
    6
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Joku Kimmo laittoi minulle yksityisviestiä palvelun kautta, mutta viestiä ei löydy enää mistään, enkä näe lähettäjän tunnusta. Jos vielä kiinnostaa, niin s-postia voi laittaa miika.rautiainen at gmail piste com
     
  6. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Erikoista, kun jonkun Kimmon näet mutta et viestiä? Mulle tuli ainakin kopio siitä omaan sähköpostiini. Sen lähetin sulle foorumin lähetä sähköpostia käyttäjälle- toiminnolla. Mulla on kanssa gmail, joten sitä en syyttäisi.

    Tuohan on ollut loistava toiminto kaupankäynnissä, koska se varmuudella yhdistää nimimerkin sähköpostiin. Siinä nimenomaan näkee miltä nimimerkiltä sähköposti on tullut, mutta lähettäjä ei nöe vastaanottajan osoitetta ennenkuin toinen vastaa siihen viestiin ja silloin homma automaattisesti jatkuu ihan normaalina suorana sähköpostienvaihtona.

    t. Kimmo
     
  7. jhalmu

    jhalmu Active Member

    8 551
    2
    38
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Mulla meni plasmat sekaisin taannoin kun lähetettävä viesti tuli mulle. Laitoin admineille viesitä ja sekin tuli mulle. Eivät ole vastannee joten se on varma merkki, ettei viesti mennyt heille ollenkaan (sillä kyllähän admin olisi sellaiseen vastannut?).
     
  8. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    No nykyisistä ylläpitäjistä en olisi lainkaan varma. Usealla omalla kokemuksella..

    (Tää onkin hyvä valinta sulla näihin aiheisiin. Meinaan kun eihän tuolla [https://kameralaukku.com/viewtopic.php?f=67&p=837873#p836928]oikeassa paikassakaan[/url] useimmiten vastata.)

    ed. Mikäs hemmettin bugi tossakin linkissä muka nyt on! :') Luultavasti retorinen kysymys on ainoa järkevä.
     
  9. jhalmu

    jhalmu Active Member

    8 551
    2
    38
    Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Mää olinkin sarkastinen ;)
     
  10. Re: Nikonille 50mm f1.4 manuaalitarkenteinen

    Tarjolla olisi NIKKOR-S Auto 1:1,5 f=50 mm

    Kts. Yv.