Olen menossa pohjoiseen ja huomasin juuri, että mulla on vähemmän värinegaa 120 koossa kuin piti olla. Olen matkan varrella pari päivää Jyväskylässä, joten osaako joku sanoa löytyykö sieltä jotain liikettä josta saisi keskarifilmiä? Mulla on Ektaria, mutta muutakin voi harkita, myös diaa.
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Ainakin Kari-Kuvasta (asemakatu 12) olen josus ostanut, kallitta rullia, Fujia oli ainakin. Se on siinä Kauppalaispihan ja Asemakadun kulmassa. K-S fotoa kannattaa myös kokeilla.
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Kiitti, pitää tsekata noi. En tarvi kuin viisi rullaa varalle, joten hintaan tuskin kaatuu. Tai riippuu tietenkin kuinka kallista kallis on
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Jos tuo pohjoinen tarkoittaa ihan lappia ja Jyväskylästä ei löydy niin Oulusta saat matkalla ainakin oulun kuvasta hallituskadulta. Fujin diaa, portraa ja ektaria ostanut tuolta itse, joten niitä luultavasti löytyy nytkin.
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Jep, yliperälle on matka. Koukkaan vaan Jyväskylän kautta ja lähden junalla Kolariin. Jyväskylä on nyt ainoa sellainen paikka, jossa ennätän käymään aukioloaikojen puitteissa ostoksilla. Ei ole katastrofi vaikka en filmiä saisikaan, sillä mulla on riittävästi mustavalkoista. Mutta mieluummin kantaisin muutaman rullan ylimääräistä, kun huomaisin keskellä erämaata sitä puuttuvan.
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Mä olen hakenut noita Kari-Kuvasta ja lisäksi myös Villen Kuvasta: http://villenkuva.fi Hätätapauksessa myös multa saa filmiä. Löytyy Kodak Portra 160, Kodak Ektar 100 ja Fuji Pro 160 NS. Voisin luopua kahdesta kutakin. Noi 6 rullaa vaikkapa yhteensä 50€.
Vs: 120 värifilmiä Jyväskylästä? Kiitti! Käyn tsekkaamassa noi liikeet ja otan yhteyttä, jos ei löydy. Olen ke-pe Jyväskylässä. Ektaria hankkisin mieluiten – vaikka se ei filminä mikään suosikki olekaan – jotta prosessi pysyy vakiona. Lähinnä siis skannaus. Mutta ei se nyt toisaalta niin iso asia näissä määrissä ole.